Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Konserves/Kolonial forretning?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også en butik som torvet.dk. Der findes faktisk en del med det koncept., men det skal jo ikke afholde dig fra at gå i gang også.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:56

Nu vi snakker om torvet, yellowman o.li. koncepter, er der så nogen her der ved hvordan det går for firmaerne?
Økonomi og kundetilgang specifikt.

- Lige når jeg husker det, så er der også www.osuma.dk. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:14

Torvet og Osuma er begge sider hvor man skal oprette sig... Det er ikke et must jeg vil have... Man skal ikke binde sig til mig. For det er jo noget pis hvis folk glemmer deres password og så skal de starte forfra = Sure kunder....

Desuden så skal jeg jo også lige finde nogle folk som vil arbejde med sådan et projekt.... 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 22:29

Med hensyn til levering - som i mine øjne er den klart største udfordring - kunne du jo bl.a. undersøge, om det fx er muligt at stable et samarbejde med Årstiderne på benene. De kører i hele landet, og har hele logistik-setup'et i forvejen.

Årstiderne er blot et bud - der er sikkert andre virksomheder som gør det samme. Hvis de har 10% ledig plads i deres biler i gennemsnit, kan jeg næsten ikke tro andet, end at de gerne sælger den ledige kapacitet, så længe du ikke er konkurrent til dem.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:58

Hmm, tak for den tanke! Har jeg slet ikke tænkt på... Årstiderne er nok mere seriøst end at snakke med Hjem IS om de ville levere...

Men så kunne man jo måske få en rabat ordning? Genial tanke... 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:17

Hej

Tænk dig rigtig godt om, for det er meget svært at tjene penge på konserves, når fragt og din egen fortjeneste skal lægges til..

Konserves er meget tunge varer og 5 kg agurkesalat i dåser vejer ca 5,3 kg og du tjener ca 6 kr på denne dåse og fragten koster mere end varen, men selvfølgelig kan alt lade sig gøre, hvis bare kunderne køber for mindst 2000 kr hver gang og du måske tjener ca 360 kr..

Mange har prøvet og givet op, for kunder vil ikke betale overpriser fordi de sammenligner med Netto næsten hver gang!!

Har du stadig modet, så lav færdige pakkeportioner med mindre enheder, men det kræver stort indkøb til lager, tid til at pakke og giver stadig ikke kassen på grund af den meget dyre fragt eller porto.

Det er ikke nemt, men finder du det rette koncept er guldklumperne på vej..

mvh   Geeked

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)