Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Konserves/Kolonial forretning?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige tilføje at avancen på flået tomater er lig. nul, pg.a. discount priserne.

Men avancen på kolonial hvis man skal konkurere ligger helt nede på 14-15 % her skal man så huske at folk får leveret, i min SuperBest tog vi 35 kr. for udbringning og det er nu steget til 50 ved ny ejer (kan godt forstå ham). samtidig har han frasagt sig alle privat kunder, det tager for langt tid at finde deres varer, så er det ikke rigtigt mærke osv. men kan de selv taste ind på siden så de får præsis det de søger og du ikke skal have 5-10 mand i gang så tror jeg ideén er god.

Held og lykke herfra

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:37

Hehe, det er rigtigt. 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 17:39

Lucky Luke:
http://www.yellowman.dk - .

Den side er faktisk som jeg havde tænkt det! Super Angry 

Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 17:45

Hmm, hvor mange varer fik de så udleveret ud for de 35 kroner?, og hvordan ordnede i det; Der hvor jeg er, er der nogle der har konto'er og så kommer de bare ind og handler mellem 10-12 ting og så på deres konto, derefter tror jeg at de så autmatisk betaler Confused  Jo også 10 gange nemre med at betale 50 istedet for 35.-  Kører i ikke for private,? hvem så?

Jo tak. Men tja, nu er der jo allerede åbenbart nogle der har udført min idé Tongue Tied 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:06

Du må da endelig  ikke give op - du har vist ikke læst deres side nærmere. De leverer kun i Storkøbenhavn... og det hjælper jo ikke mig som bor i Sønderborg- vel???

Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 21:09

Tja, ved godt at de kun er Kbh, men er det så ikke at stjæle et koncept, hvis jeg starter med;

Et lille, halvt gammelt hovedlager i Frederedcia (/ Trekant'sområdet), som jeg køber/ nok starter med at leje, med en mulig forkøbsret.

To Lagerarbejdere.Udlicitere fragten til en vognmand, som så kører det til feks, Odense, hvor jeg så har et andet lejet lokale hvor en medarbejder går og ompakker det og så sender det med en af vores biler ud til en Villa vej, hvor Jensen, Andersen og Fru Henriksen henne fra nr 4, er gået sammen og købt for ca. 2.000 kroner madvarer og så kvitere de og får det og så indbetalt!

Så altså, du kan ikke købe som enkelt person, vi skal have fyldt en varervogn (Mercedes Sprinter feks) og så kan vi kører. Så nærmest lige som Tuper-ware metoden Wink 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:50

Så skulle de have taget patent på konceptet, næppe. Dine varer behøver jo heller ikke lige være de samme. Det  kunne være de havde eneret på nogle af deres varer fra udlandet - men så finder du bare noget andet...

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:31
Rolig nu makker, kom nu ned på Jorden igen. Du fik en fin idé, desværre viste det sig at være 2-4 konkurrenter på markedet, og så opgiver du bare, sådan ud i den blå luft. Hvad skér der for dig?

Det er simpelthent forrykt ( kender mange der ville være supeer glade for kun en håndfuld konkurenter)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:09

Hej

Jeg kendte ikke konceptet, før jeg læste denne tråd. Det må jo betyde, at de firmaer, der allerede findes ikke har været særlig gode til at markedsføre det. Der er helt klart plads på markedet til flere. Go for it!!!!

Michael

Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 17:12

Tag det helt roligt.. Jeg er også noget til det punkt der hedder at denne idé nu er noget til et >projekt<! Derved også begynde at tænke på hvordan jeg får pengene til det;

Fokus; Jeg havde heller aldrig hørt om siden, men så er spørgsmålet bare HVORDAN man markedsfører sig...  

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)