Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portugisisk Vin + Oliven-olie - Forhandler/agentur søges i DK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

til en aktiv og engageret portugisisk kontakt fra mit netværkwww.ecademy.com søges en person med interesse for salg af portugisisk vin og/eller olie.

- min kontakt er både lokal vin-producent i doro-dalen, en meget entusiastisk netværks-ildsjæl der har organiseret salg og markedsføring af lokale landbrugs-produkter, og netop indenfor det seneste ½ år er blevet vél modtaget med hans produkter i UK i gode vin-cirkler

- produkt-beskrivelser foreligger på portugisisk, og i et vist omfang også på engelsk

- det vil helt klart være en fordel, hvis du har interesse for vin,  selv er aktiv networker (og ser værdien heri ...), allerede ér engageret i ´noget med vin´ eller mad/delikatesser, er aktiv og kontakt-skabende mht. salg og markedsføring, og evt. også ser værdien at bruge ecademy.com

- såfremt du vil kunne dokumentere tilstrækkeligt salg, så vil der evt. også være mulighed for ene-forhandling/-agentur for produkterne

-  giv det en tanke - og, send mig nogle stikord omkring dig selv, og hvilke perspektiver du selv ser i denne forretnings-mulighed 

hilsner

Dann Sommer.

Personlig Coach & Mentaltræner. ErhvervsCoach.

Personlig Coaching, Telefon-coaching, Skype-coaching

Web : www.dann-sommer.dk

Gratis e-bog : ´27 Gode Råd - Inspiration til et Udbytterigt Liv´

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:05

hej det skal ud i alle vin butik m.m i dk

jeg køer kun på sjl jeg kun tag det men til ny vin-butik.m.m

mvh

michael

Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:49

Hej

jeg er fodt i portugal i en vin distrikt og bor i Aarhus. Er hojuddan

Mine kontakter er

Mario Laima

geomario@phys.au.dk

22531840

Kunne vi finde  noget maaske ? Er interesseret i dit opslag.

Mario

Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:14

Hej

Jeg kan se at det er en lidt gammel tråd jeg fandt her men finder den dog stadig interessant. Inden jeg skriver for meget om mig selv vil jeg lige høre om det stadig er aktuelt eller om I allerede har fundet en agent?

Her er dog en lille smule om mig. 44 år, selvstændig, portugisisk gift, har boet 15 år i Porto og bor nu i Nordsjælland.

Håber at høre fra dig.

Mvh

Lars Grothe

lg@petisco.dk

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:45

Hej Dan

Søger du stadig en ildsjæl som ønsker at sælge vin og olivenolie fra Portugal, så er jeg interesseret.

Jeg har en webbutik, som sælger portugisisk vin, kunsthåndværk og delikatesser- og jeg taler sproget til, husbehov.

Jeg er meget interesseret.

Anita Eskildsen

Det Portugisiske Hus (www.detportugisiskehus.dk)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 12:11

hej anita

tak for respons - jeg sender dig kontakt-info mv. direkte på mail

hilsner

dann s.

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:45

Hej Dan

Selv tak og tak fordi du vil sende oplysningerne til mig på mail.

Jeg har ikke modtaget dem endnu, men vil du sende dem på ac.skjoldager@mail.dk

Jeg glæder mig meget til at se på hans produkter og håber jeg kan arrangere et besøg hos ham til sommer.

Venlig hilsen og tak for hjælpen

Anita

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:47

Super netværks-initiativ søde - og jeg kan kun tilslutte mig roserne til produkterne (Har smagt dem :-)

Håber vi ses snar Dann!!

Knuss

Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:18

Vi er et ægtepar, der interesserer os meget for europæisk rødvin. Vores interesse har indtil nu primært omhandlet italiensk rødvin fra Piemonte distriktet, men det interesserer os meget, at købe/sælge rødvin fra Portugal. Det er vores erfaring at spanske vine i de seneste år har nået et meget højere niveau, og dette gælder ganske givet også vin fra Portugal. Og iøvrigt plejer vi også at hjembringe mange liter olivenolie fra vores ture til Italien. SÅ ja tak, vi vil gerne høre mere.

Vi har et meget stort netværk, idét vi begge er direktører, og har gode forbindelser til et transportfirma i Portugal.

Det fremgår, at ovenstående indlæg er fra 2008 - vi håber, at det fortsat er aktuelt.

Med venlig hilsen

Klaus og Lone Døjbak Andersen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 11:02

hej Lone

- ja, det er skam stadig meget aktuelt :-) - det er et gammelt, mangeårigt familie-brug i Porto-dalen, så de holder ikke lige op med at lave den vin de har lavet i mange år.

- sender dig kontakt-info i prívat amino-besked

hilsner

Dann Sommer / www.dann-sommer.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)