til en aktiv og engageret portugisisk kontakt fra mit netværk på www.ecademy.com søges en person med interesse for salg af portugisisk vin og/eller olie. - min kontakt er både lokal vin-producent i doro-dalen, en meget entusiastisk netværks-ildsjæl der har organiseret salg og markedsføring af lokale landbrugs-produkter, og netop indenfor det seneste ½ år er blevet vél modtaget med hans produkter i UK i gode vin-cirkler - produkt-beskrivelser foreligger på portugisisk, og i et vist omfang også på engelsk - det vil helt klart være en fordel, hvis du har interesse for vin, selv er aktiv networker (og ser værdien heri ...), allerede ér engageret i ´noget med vin´ eller mad/delikatesser, er aktiv og kontakt-skabende mht. salg og markedsføring, og evt. også ser værdien at bruge ecademy.com - såfremt du vil kunne dokumentere tilstrækkeligt salg, så vil der evt. også være mulighed for ene-forhandling/-agentur for produkterne - giv det en tanke - og, send mig nogle stikord omkring dig selv, og hvilke perspektiver du selv ser i denne forretnings-mulighed
hilsner Dann Sommer. Personlig Coach & Mentaltræner. ErhvervsCoach. Personlig Coaching, Telefon-coaching, Skype-coaching Web : www.dann-sommer.dk Gratis e-bog : ´27 Gode Råd - Inspiration til et Udbytterigt Liv´ |
hej det skal ud i alle vin butik m.m i dk
jeg køer kun på sjl jeg kun tag det men til ny vin-butik.m.m
mvh
michael