Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords annoncegruppe - kun den ene vises

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Hvis du skriver alle dine søgeord i [ og byder på ordene individuelt, så skal det virke.

Der kan så være nogle ting, som gør, at løsningen af andre årsager ikke er attraktiv, men den skal virke.

Når du kan se, at det virker, kan du jo eksperimentere herfra.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:32

Hej Christian.

Når mit allervigtigtigste søgeord er "X" og jeg også gerne vil findes på "X & Y", så får jeg et problem med firkant-parenteser (eksakte søgeord), for så vil alle søgninger på "X" med et eller flere ord i samme søgning ikke resultere i visning af min annonce.

Jeg vil gerne findes på både "X" og på "X & Y", men uden at gøre det "X" til et eksakt søgeord.

Men det er muligt at det er at bede om det umulige Smile

Tilføjelse
Jeg har lavet alle søgeord eksakte, som test, i begge annoncegrupper og lavet budene for "X & Y" 20% højere end "X". Så må vi se om det virker, selvom det lige pt. ikke rigtigt ser ud til det.

Tilføjelse 2
Nu har jeg smidt søgeordet "X & Y" over i "X" annoncegruppen og nu bliver annoncen vist ved at søge på "X & Y". Men det er så den forkerte annonce da søgeordet som sagt er placeret i den forkerte annoncegruppe.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 22:32

Imponerende.

Man kan bare ikke lave en kampagne på søgeordet "X" og samtidig have en kampagne på søgeordet "X+Y"

Det er lidt ærgerligt og det irriterer mig at jeg ikke kan få det til at virke :-(

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:31

Ok, så Wink

1. annoncegruppe med:

[nummerpladerammer]

2. annoncegruppe med:

[blanke nummerpladerammer]
[tomme nummerpladerammer]
-[nummerpladerammer]

Venlig hilsen,
Christian

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 17:50

Det utænkelige er sket; jeg er løbet tør for nummerpladerammer så jeg må vente lidt med at oprette nye kampagner/søgeord. Men jeg prøver det så snart jeg har rammer på lager igen.

René

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)