Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept-tjek: kalawa.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja... Og Tænk over distributionen. ”Navnet”s Ide om at sende kaffen ud I breve er ikke nogen dum ide. Jeg tror ikke at der er nogle mennesker der gider at gå på posthuset for at hente kaffe. Så kan de lige så godt gå ned til Føtex. Hvis du får designet dine egne ”kaffebreve” (der kan være en hel del I de der maxibreve) er det også med til at brande dig. Hvis du vælger at sende det ud som pakker tror jeg det bliver svært for dig. Måske er det ikke så dumt at fokuser på kaffe til firmaer. Der bliver drukket rigtig meget kaffe på kontorert….:-) Der er sikkert en del amino kunder til dig... Held og lykke 

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være noget tid siden jeg først spurgte - og nu er vi så kommet igang. Vi har kastet lidt penge efter nogle online-reklamer og undersøger pt. markedet for fornuftige reklamepladser i trykte medier.

Mht. distribution så pakker vi kaffen og sender det med GLS' pakkeservice, de afleverer lige til døren - og kommer igen dagen efter hvis man ikke lige er hjemme. Alternativt kan man bede dem om at aflevere varene i f.eks. garragen eller lign.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)