Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept-tjek: kalawa.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj aminoer

Jeg har netop søsat et nyt koncept på nettet: Kaffeabonnementer

Det er mig en gåde hvorfor dette endnu ikke er blevet stort på nettet, ligesom f.eks. frugtkurve, madordninger osv. Nu har jeg så sat mig for at søsætte dette koncept.

Tjek hjemmesiden ud og lad mig høre om I synes det er helt ude i hampen:

www.kalawa.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 20:16

Jamen så gør vi da lige det.

De første 20 aminoer der køber en enkelt pakke får ~20% på enkelt-pakken ved at indtaste følgende rabatkode: 4M1N0

De første 10 aminoer der køber et årsabonnement får ligeledes ~20% på hele baduljen dog med en anden rabatkode: 0N1M4

God kaff!

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 20:52

Hej

Umiddelbart et godt koncept, MEN jeg tvivler måske en smule på holdbarheden af konceptet. Idet mener jeg ikke at det er en "mangelvare"  eller noget der vejer tungt i indkøbs poserne. Så jeg tvivler lidt på at folk vil tage den "lette" måde og bestille sin kaffe på nettet.

Men hvad ved jeg, du har jo nok lavet en grundig markedsundersøgelse, så helt galt er det jo nok ikke Big Smile

Men held og lykke med det, og super med noget Amino rabat. (go stil) Smile

Mvh

Kristian Matthes

KS Solutions

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:01

Hejsa.

Først og fremmest tillykke med dit nye projekt.

Jeg var lige i Netto, og da jeg så dit koncept tænkte jeg

"Hvorfor slæber jeg rundt på mælk og øl?"

Man ved nogenlunde mælkeforbruget i sin familie, men det er en tung og kedelig ting at skulle slæbe rundt på. Så det kunne da være dejligt at få mælkemanden ud igen.

God vind!

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 21:52

Hej Hej

Det ser da fornuftigt ud, men siden køre ikke så godt i firefox....:-( 

Dine betaling metoder springer rundt, når man går fra side til side.

På siden hvor du har dine varer Ø, fairtrad og feinschmecker, ville jeg nok sætte billede ind af hvert produkt... billeder sælger... Kan godt li din "Sådan bestiller du" side

Jeg ville nok ikke handle i din butik før der kom lidt mere beskrivelse om produketerne.... Hvor kommer de fra hvilken sort er det mv. 

Synes du skal sætte en adresse på.

Nå... Det lyder meget negativt det jeg skriver, men det er ment konstruktivt. Det ser jo ok ud...:-)

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:33

Hejsa...

Super projekt. God vind!!

Tænkte lidt på samme slags løsning bare med vaskemiddel... Manglede det for 14 dage siden men kunne ikke finde nogle steder på nettet hvor jeg kunne købe det så jeg måtte en tur i byen efter det. Lad os høre hvordan det kommer til at gå.

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:49

Hejsa,

En ide poppede automatisk ind i hovedet på mig kort tid efter jeg checkede konceptet ud :

Istedet for at sende kaffen i pakker, så pak det i konvolutter istedet, så den bliver flad nok til at komme ind af brevsprækken. Folk behøver så ikke være hjemme. Det skal så være folk som vil betale lidt ekstra for det, og de skal sandsynligvis modtage kaffen noget oftere da det er begrænset hvor meget kaffe der kan være i en konvolut. Folk bliver også gladere for at komme hjem, da der som regel vil være et spændende brev til dem :-)

Det skal naturligvis ikke gå ud over kvaliteten af kaffen.

Mvh

Navnet

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 19:37

Tak for kommentarene - jeg tror det er en god ide med billeder og noget mere visuelt.

Mht. firefox - så har vi slet ikke kigget på andet end IE, måske det var på tide nu :-)

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 20:36

Udmærket ide, tror jeg.

Under Feinschmecker vil jeg nok forvente langt flere detaljer. Det er forventeligt folk, der går op i kaffe, og så er det vigtigt at vide, hvad man får, f.eks. hvor kaffen er fra, smagsnuancer, ristningsgrad osv. Og så skal man kunne fravælge månedens pakke, hvis det er en bønnetype, som man ikke ønsker.

En ide kan måske være pakker, der passer til forskellige ristningsgrader eller f.eks. en Espresso-pakke. Jeg vil f.eks. helst have, at espresso skal være mørkristet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)