Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entusiastiske bilplejefirmaer søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og tak for jeres indput. Jeg fik     MEGET MERE end jeg faktisk bad om. Jeg bad ikke om at få vurderet min webside, da jeg i øjeblikket har problemer med at få mine billeder til at virke, så det er ikke lige tidspunktet. Desuden har vi selvfølgelig gang i en masse benarbejde, som jeg ikke skriver her, men jeg kan da oplyse (det er ingen statshemmelighed) at FDM tester 3 nanoprodukter(heriblandt vores) her i foråret.

Desværre kan jeg ikke finde ud af at citere, men jeg har følgende kommentarer:

Det er  IKKE IKKE et rengøringsmiddel. Man forsegler/overfladebehandler så det bliver nemmere at holde rent.  Det er derfor der bruges krudt på at forklare teknikken. Det har vi altså ikke gjort gjort godt nok, siden alle I kvikke hoveder ikke har forstået det.

I går havde jeg en ingeniør fra et stort industriforetagende i røret og han sagde at nanoteknologien stod over for et gennembrug, så I må hellere vænne jer til tanken.

Personlig har jeg svoret aldrig at købe Cilit Bang, fordi jeg hader den reklame (Den overalt frygtede Jette-boycot :-)

Heidi: Er du blevet så overbevist at du har købt nogle af Nanocovers produkter? Jeg synes mere deres produkter ligner WC-rens end vores gør, men det skyldes måske at jeg bedre kan lide blå, som er vores gennemgående farve end grøn. :-)

Jeg synes jeres betragtninger om at sælge løsninger er rigtig gode, det havde jeg aldrig selv fundet på.

At produkterne er revolutionerende er der ingen tvivl om.  Jeg er i hvert fald vild med min bilforsegling, som kan regne ren det meste af året.  Når dette bliver kendt er TurtleWax død, så lad være at sætte sparepengene der.

Tak for jeres indput. I morgen vil jeg forsøge at gøre lidt ved vores web-shop (som jeg købte uden at vide hvor svært den var at sætte op)
Hilsen Jette J

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:10

Heidi: Er du blevet så overbevist at du har købt nogle af Nanocovers produkter? Jeg synes mere deres produkter ligner WC-rens end vores gør, men det skyldes måske at jeg bedre kan lide blå, som er vores gennemgående farve end grøn. :-)

Hej Jette.
Nej, det kunne aldrig falde mig ind - og farverne går jeg nu ikke det store op i.
Har tidligere fået en komplet behandling, indvendig og udvendig af min, forholdsvis, nye bil, det koster lidt, men 2 års garanti og det virkede.
Metax har ellers udemærkede vaske, vist også med forsegling.
Ellers har jeg en dreng på 15 år, som gerne vil have store overarme og ovenikøbet tjene 100 kr - "wax on - wax off "

Held og lykke med jeres produkter.

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:17

Hvad enten nogen herinde kender til Nano Teknologi produkter eller ej, er dette det hastigst voksende forsknings område i verden, og Nano produkter vil være del af alles hverdag meget snart.

Stay Clean produkterne, som IKKE har noget med rengøringsprodukter at gøre, produceres på en mindre fabrik i Østrig.

Største aktør på overflade forsegling i DK og Tyskland ( der netop muliggør at man IKKE skal bruge forurenende og dyre rengørings midler) er NanoCover Scandinavia.
De er allerede etablerede over hele DK, og har mange bil (og andre) forhandlere. Produkterne er testet af flere intr. organisationer, og DTU, TÜV mm)
NanoCover er igang med aktieemission ( se Euroinvestor) og senere børsintroduktion.

TCNanao havde en artikel i BT i lørdags om forrudeforsegling af biler. Megte misinformerende idet de hævdede at de i DK udvikler produkterne. Der foregår ingen udvikling eller produktion i DK ( det er ekstrem dyr forskning)

En enkelt kommentar til bilvask kontra lakforsegling:  En typisk firmabil vaskes for 5.500.- pr år ( og er alligevel beskidt meget af tiden)
med en NanoCover forsegling til 3-4.000.- skal bilen IKKE i vaskemaskinen længere, og der er 2 års garanti på en behandling)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:24

> Hvad enten nogen herinde kender til Nano Teknologi produkter eller ej, er dette det hastigst voksende forsknings område i verden

Enig, men jeg mener at det er en kæmpe fejl hvis I tror det rager forbrugerne en pivende skid. Forbrugerne er mere interesseret i at høre hvad din "dims" kan gøre for dem. Hvis du vil sælge "teknologi" frem for "løsninger" får du kun fat i nørderne.

> En typisk firmabil vaskes for 5.500.- pr år

Jeg har aldrig nogensinde kørt i, eller kendt til, firmabiler der blev vasket SÅ meget hehe :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:46
Dato: 3/28/2006 5:49:00 PM Forfatter: Mikkel deMib

> Havde Columbus været dansker, havde han ikke opdaget Amerika!!

Det er sjovt at du lige netop nævner det, for de danske vikinger fandt faktisk Amerika ca. 501 år før Columbus. Men da vi havde voldtaget indianere og stjålet deres smykker sejlede vi bare hjem igen

Hahaha!
Ja, det lyder godt som os!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:51
Dato: 4/9/2006 11:23:55 PM Forfatter: Mikkel deMib

En typisk firmabil vaskes for 5.500.- pr år
Jeg har aldrig nogensinde kørt i, eller kendt til, firmabiler der blev vasket SÅ meget hehe :)

5.500! - det lyder som en and - SÅ beskidt kan INGEN bil nogensinde blive ;-)
Men i så fald nogen kaster så mange poletter efter en bilvask om året, så skal der saftsuseme nogle kopper kaffe til OVENI prisen ;-)

Tror simpelthen ikke på det tal for en TYPISK firmabil - helt sikkert for NOGLE firmabiler ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:54
Dato: 4/10/2006 12:50:43 PM Forfatter: Lasse Burholt

Men i så fald nogen kaster så mange poletter efter en bilvask om året, så skal der saftsuseme nogle kopper kaffe til OVENI prisen ;-)
Tror simpelthen ikke på det tal for en TYPISK firmabil - helt sikkert for NOGLE firmabiler ;-)
Lasse

Lyder det ikke meget fornuftigt med 5.500,- om året. Har en kammerat som er kørende konsulent, og han vasker da bil ca. en gang om ugen. Så det passer vel ok

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:00
Der er jo mange slags "firmabiler" og det er da muligt at f.eks. Taxa og sælger-biler bliver vasket mere end så mange andre. Min onkel har til sammenligning et tømrefirma og hans gamle kassevogn bliver i hvert fald ikke nedslidt p.g.a. nedvaskning :)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:04

Dato: 4/10/2006 3:00:29 PM Forfatter: Mikkel deMib Der er jo mange slags ''firmabiler'' og det er da muligt at f.eks. Taxa og sælger-biler bliver vasket mere end så mange andre. Min onkel har til sammenligning et tømrefirma og hans gamle kassevogn bliver i hvert fald ikke nedslidt p.g.a. nedvaskning :)

Nej det er klart
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:53
Dato: 4/10/2006 2:53:50 PM Forfatter: Claes N.
Dato: 4/10/2006 12:50:43 PM Forfatter: Lasse Burholt

Lasse

Lyder det ikke meget fornuftigt med 5.500,- om året. Har en kammerat som er kørende konsulent, og han vasker da bil ca. en gang om ugen. Så det passer vel ok

Hmm... tja... jeg synes nu blot det ligger i toppen ---- nu har jeg godt heller ikke for vane at vaske min bil særlig tit - men hvis jeg vaskede min bil 1 gang i ugen ville jeg ret hurtig - og som selvstændig - jo indgå specialaftaler med servicestationen, idet de MEGET gerne vil lave lave faste aftaler eller sælger en ordentlig røvfuld vaske på eén gang med stor rabat... og så er 500 da alt, alt, alt for meget om måneden for 4 bilvaske....!

Lasse

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)