Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Template til osCommerce - skal jeg købe eller gøre-det-selv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er (som I måske allerede ved) igang med at rode med en ny webshop baseret på oscommerce-2.2rc2a med dansk sprogpakke installeret.
Layoutmæssigt vil jeg gerne have en bedre template end den standart template som installeres med osCommerce.

Jeg har fundet en "færdig" template til 700 kr som jeg overvejer om jeg skal købe og selv rette til med mit eget design osv. eller om jeg skal få en webdesigner til at lave en specifik template.

Hvor lang tid det tager og hvor meget det koster at få en webdesigner til at lave det - kontra hvor meget arbejde der ligger i selv at lave det udfra en "færdig" template?

Hvad vil I anbefale mig at gøre?

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 01:02

Hej søren
Først og fremmest skal du vurdere hvor dygtig du selv er til kodning, regigering, CSS mv. før du overhovede overvejer at rette en template til. Dernæst er det også værd at overveje hvor seriøs du mener at din virksomhed vil fremstå hvis du ligner alle de andre ved at benytte en standart template.

Jeg kan for at give dig en pris sige at en webdesigner tager noglelunde det samme for en opsætning til en template som for opbygningen, og noglegange mere alt efter hvor ringe systemt er lavet og om det er noget der er lige til at gå til.

Jeg er selv webdesigner og det viser sig faktisk at være størstedelen af gange at det er hurtigere at lave et nyt design frem for at skulle rode med et gammelt.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:08

Hej Søren

Hvis du ikke er kommet langt i opsætningen af OS Commerce, ville jeg nok overveje at kigge på markedet for webshops.

Derudover skal du regne med ca. 6.000 ex. moms for en færdigdesignet og opsat shop, hvor du så selv skal indlægge varer og opbygge strukturen.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)