Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler de en "Gratis" fotograf

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bolo,

Jeg har prøvet at maile til dig, da vi skal bruge nogle billeder til ny hjemmeside og andet markedsføringsmateriale.

Du kan se vores nuværende hjemmeside her www.3252.dk .

Du må meget gerne kontakte mig på copenhagen@danhostel.dk .

MVH

Lasse Borch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:48

Hej Jesper

Undskyld mit sprog - Hold kæft du er dygtig!!!!

Måtte lige bruge lidt tid på at se alle 100 billeder igennem på din web, og det var ikke spildt tid.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af med mig selv om du er god fotograf eller en god photoshopper, eller begge dele, men én ting er sikkert du kan dit shit.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:50

Hvor ville jeg dog ønske, at jeg manglede en dygtig fotograf lige nu - super.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:07

Hej Jesper

Her den 6. juni kører vi et fedt arrangement af; Amino Tastic
Vi kunne godt bruge en dygtig fotograf som dig, der gider forevige dagen. Hvis du har lyst er der gode muligheder for at profilere dig overfor aminoerne og du må selvsagt bruge dem alle som referencer :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:22

Hej

Jeg var inde og se din hjemmeside, og kan se at du virkelig har øje for det. Mange rigtigt fede fotos.

Sammen med en partner er jeg ved at lancerer et nyt firma indenfor forbrugerprodukter. Jeg kan fortælle mere om produkterne hvis du sender mig en mail til eyezones@eyezones.com. Lanceringen sker internationalt, og første gang på en stor messe i Paris. Så firmaet får meget hurtig en bred synlighed, hvilket jo også er i din interesse. 

Alt efter omfanget af opgaven er vi også villige til at betale for din service, men som nystartet firma er der naturligvis visse økonomiske begrænsninger, men det kan vi nok finde ud af. Opgaverne vil række fra pack shots/super close up, og fotos med modeller. Vi har brug for noget der er helt udover det sædvanlige og lidt på kanten. 

Hvis det lyder spændende så send mig lige en mail og mobil nummer til eyezones@eyezones.com

Med venlig hilsen

Allan 

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:43

Hej Nicolai,

Tak for deres henvendelse og de positive ord :) Er desværre booket den 6 Juni, så det kan desværre ikke lade sig gøre.

Mvh

Jesper

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 23:44

Hans Stokholm Kjer:

Hvor ville jeg dog ønske, at jeg manglede en dygtig fotograf lige nu - super.

mvh Hans

Hej Hans,

Tak for ros :) Det glæder altid at høre den slags :-D

Mvh

Jesper

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 23:48

Mads Baldersø:

Hej Jesper

Undskyld mit sprog - Hold kæft du er dygtig!!!!

Måtte lige bruge lidt tid på at se alle 100 billeder igennem på din web, og det var ikke spildt tid.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af med mig selv om du er god fotograf eller en god photoshopper, eller begge dele, men én ting er sikkert du kan dit shit.

Hej Mads,

Tak skal du havde :) De 100 billeder er håbløst forældede, men har bare ikke tid til at opdatere min hjemmside... der er sket meget siden!

Bruger primært Adobe Lightroom, men i få tilfælde hiver jeg billeder ind i Photoshop. I ny og næ bruger jeg Capture One 4, men det er primært studie billeder jeg gør det med.

Mvh

Jesper

Ps. Adobe Lightroom kan varmt anbefales til private bruger, der tager mange billeder... eller Apple's Aperture.

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:45

er tilbuddet udløbet eller.. var ved at skrive om en aktuel case, men så så lige at det første indlæg er postet sidste år:(

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:54

Hej Jesper

Jeg står og skal bruge 20 - 30 billeder indenfor sikkerhed. Det er ikke produkt billeder men billeder der viser og giver følelsen af sikkerhed/tryghed.

Det kunne fx. være sønnen der installerer røgalarm hos mormor (har ønsker/beskrivelser til alle)

Kunne dette have interesse for dig? Kommer til København d. 6 så måske vi skulle mødes?

Fang mig på info@sikkerhedseksperten.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)