|
Da jeg kan se der er godt gang i freelance-matchen herinde, vil jeg lige yde mit bidrag også; Jeg er 18 år gammel, målbevidst og pålidelig. Som følge af mit flair for grafisk arbejde, og i kraft af mine tekniske færdigheder, har jeg tilegnet mig bred erfaring indenfor mit fagområde, og har ubestrideligt ligeså meget at byde på, som de fleste uddannede grafikere. Siden har jeg påtaget mig rollen som freelancer i stedet. Denne frie arbejdsform passer mig godt, da jeg på denne måde har en større indflydelse på mængden af arbejdet. Ydermere finder jeg det yderst tilfredsstillende at arbejde ud fra kundens ønsker med en vis portion kreativ frihed, og se vedkommende blive positivt overrasket over resultatet. Udover mine grafiske kundskaber, kan jeg også levere php-løsninger til en hver lejlighed.
Et lille udpluk af referencer: Kontakt mig pr. mail for at se flere referencer og hører nærmere om prisniveau. vh. kasper |
Hej Kasper
Vi står og mangler en freelance 3D designer, har du nogle eksempler du kan sende til os?
Bliv gratis medlem