Mangler I hjælp til design, visuel identitet, printproduktioner eller flashanimation, så kan jeg tilbyde dette i noget nær enhver form og henseende. Jeg arbejder freelance fra min egen arbejdsstation. Helhed, detalje, dybde, enkelthed og sammenhæng er styrken i mit arbejde. Jeg skaber helheder ud fra detaljer, forener form og farve, skiller helheder ad og sætter dem sammen på anden vis. Dette kommer til udtryk i mit arbejde som helstøbte resultater. Inden for grafisk design kan jeg tilbyde følgende: Plakater | CD omslag | Logoer | Flyers | Visitkort | Brevpapir | Annoncer | Brochurer | Kataloger | Emballage | Formularer | Illustrationer | Billedbehandling og billedmanipulation. Inden for interaktivitet og lyd kan jeg tilbyde følgende: Produkt, reklame, person eller andet præsenteret i Macromedia Flash. Underlægningsmusik , lydlandskaber og lydlogoer samt indtaling af speak. STATUS 2008 Arbejder freelance i mit eget fima LYDENDESIGN REFERENCER lyden.biz | Udvalgte arbejder i form af flashapplikationer, tryksager, logoer og foto. flashden.net | Salg af lydmateriale. deviantart.com | Salg af digital kunst. FÆRDIGHEDER & VIDEN Operativsystemer: Mac OS · stor erfaring og kendskab. Software: Adobe Photoshop | Logic Pro 8 | Adobe Indesign | Adobe Illustrator | Adobe Flash. Programmering: Som udgangspunkt er jeg designer, men har en fin forståelse for sammenhængen mellem programmering og design. Sprog: Jeg har et godt kendtskab til Engelsk og en god forståelse for Norsk & Svensk. hent .pdf Jeg træffes alle ugens dage . Med venlig hilsen Jonas Ranum Brandt |
Hvorhenne ligger du prismæssigt?
Kunne eventuelt godt få brug for nogle af dine kompetencer på sigt :-)