Jeg må indrømme, det var lidt svært at finde ud af hvad siden skal bruges til, men som jeg forstår det, kan der diskuteres alt mellem himmel og jord :D
Men det er et rigtigt design og et sejt logo ;) Du har valgt kun at have adwords på forside, er det fordi du synes dine gæster skal slippe for dem, eller?
Mvh.
Nikolaj Bomann Mertz
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hej Nikolaj, tak for respons! Det var også lidt hvad jeg frygtede.. må overveje en måde at implementere korte info på forsiden så ingen er i tvivl. Logoet kan og skal videreudvikles, men jeg er glad for nogen synes om det:o) Det sidste spørgsmål forstår jeg ik?
Den havde jeg tænkt:o) men forstår der stadigvæk ikke.. kan godt være det bare er mig der er helt væk. Men du spørger om jeg har dem med for at folk skal slippe for dem? fordi du/andre har en ad-blocker? Eller mener du de ikke er på undersiderne? for det er de hos mig og på alle andre computere jeg har set siden fra? du må lige rede den ud for mig :)
bare lige et kort indspark - Jeg mangler lidt en forside der kan hjælpe mig gang. En side der giver mig overblik, fortæller mig hvilke behov siden kan løse for mig. Lidt som Amino :-)
Jeg forstår jeg ikke helt logoet, hvorfor er der horn i panden? Er det nogle onde råd man får på siden? Ideen med tomlerne (op - ned) synes jeg er god!
Og hvorfor står der dato og tid på siden? Jeg ved jo godt hvad klokken er og hvilken dag det er:-)
Håber ikke at det lyder for hårdt - Mener det som konstruktiv kritik
Ideen med hornene i panden var at skabe en djævel som logo, men dog med et sympatisk og rart skær over den. Djævlen symboliserer at mitraad.dk kan blive en rigtig "pain in the ass" for virksomheder og produkter der ikke holder vand. Det var grundtanken, men det kan snildt tænkes logoet ikke er tydeligt nok i sit visuelle sprog endnu!
Tid og dato er et levn fra den software selve forummet kommer fra. Og ja, det kan vist godt spares væk :)
Tak for din berettigede kritik, det var slet ik for hårdt og bekræfter mig også i nogen af de tanker jeg har haft, så det var meget konstruktivt!