Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen

Jeg er ved at ændre min hjemmeside. Er der nogen der har lyst til at give lidt konstruktiv feedback.... også gerne lidt positivt :-)

Endnu er kun forsiden lavet da jeg gerne vil høre jeres meninger.

www.lf-webdesign.dk

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

Bare lige et par hurtige:

For mig virker det altid beroligende når webdesignere tør skilte med prisen på f.eks. forsiden. Eks: "Få et mini-site for 9876,- kr. alt inkl."

En sætning som: "Vi er af den overbevisning, at langt de fleste behov til en hjemmeside, nemt kan dækkes ved at benytte "tilpasset" design og funktionalitet således at udgifterne holdes på et absolut minimum." er absoult volapyk for mig. Jeg aner ikke hvad tilpasset design og funktionalitet betyder, og dermed ikke om det er korrekt at det er med til at holde prisen på løsningen nede.

Jeg tror I høj grad i skal fokusere på at være meget synlige med pris (eksempler) og evner (referencer)

En ting som at indsætte billede er en god idé, det er rart at se at der er levende mennesker bag firmaet. Jeres lokalpatriotisme med Lolland/Falster tror jeg også kan have positiv virkning for firmaer derfra der besøger Jeres side.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:31

Hej Kasper

Takker for et konstruktivt svar. Det med prisen har du ret i og der vil blive tilføjet priseksempel. Mht til sætningen du mener er volapyk mener jeg at hvis der ikke skal bruges tid på at lave meget "fancy" menuer men den til gengæld ligger i toppen/højre eller venstre side er det væsentlig hurtigere at gå til og en konsekvens deraf er en billigere totalpris.

Da siden er under opbygning vil referencer mm komme senere som menupunkt.

Dejligt med positive ord omkring billeder og lokalpatriotisme

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 14:08

Hej

Der mangler lige noget grafik i toppen. Et forslag kunne måske være et natur- eller bybillede fra jeres område.

Billedet på kontaktsiden synes jeg ser godt ud til jeres side både farvemæssigt og størrelsesmæssigt, og I kunne f.eks. tilpasse de andre billeder efter samme størrelse - også jeres portrætter.

Jeg synes, centreringen på prissiden er lidt uoverskuelig. Jeg ville hellere droppe cirklerne, lave overskrifterne fede og placere priserne lige under overskrifterne i venstre margen. På linksiden ville jeg sætte beskrivelserne som overskrifter med fed, og linksene skulle så også være uden cirkel og ud til venstre margen

Skriftstørrelsen synes jeg er lidt for stor, og den ville jeg gøre ens på alle sider, men det er vist nævnt.

Det var lidt forslag fra min side - håber noget kan bruges. Men det er jo smag og behag Smile

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)