Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PingPongChamp.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har valgt at udgive min side lidt før den egentlig er helt færdig. Jeg håber at kunne nå at løse de fejl/mangler siden har inden den bliver verdensberømt ;)

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogle af alle jer kloge hoveder gad at give mig lidt ris/ros. Jeg er godt klar over at der er fejl og mangler på siden, mange af dem er jeg selv klar over og de vil blive rettet i løbet af den kommende uge.

Besøg siden her http://www.pingpongchamp.dk

mvh Tobias

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:06

Siden er pæn og overskuelig men spillet er DØDSYGT!! jeg spillede i nøjagtig 2 min og 1 sekund så gad jeg ikke det mere

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:23

Jeg ved godt at det er dødsygt... Men hvis man vil vinde må man ofre sig og bide det i sig... Tempoet i spillet stiger jo længere tid man har spillet, man skal være rigtig god for at nå o ppå 10 min.

Idéen med siden er at hvis man virkelig vil kan man også vinde præmien, ikke ligesom alle andre konkurrencer hvor det er tilfældigt hvem der vinder.
Er man god til Ping Pong og får den bedste score så har man mulighed for bl.a. at vinde en Playstation 3. Håber at der er nogle der kan se udover at spillet er dødsygt og virkelig vil prøve at lave rekorden for at vinde.

Har faktisk overvejet at markedsføre det som "Danmarks kedeligste spil" ;) Kan godt være at jeg bare er syg!

Men tak for din kommentar.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:39

Tror du ville tage et stort skridt ved at kigge på farverne på din side. Se om du ikke kan holde dig til 3 farver. Personligt synes jeg du bør gøre den meget lysere.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:30

Designet er alt for mørkt og dystert, få en professionelt til at kigge på det hvis du regner med at siden skal blive en økonomisk succes.

Du nævner selv at spillet er dødsygt, hvilket jeg ikke syntes lyder lovende. Selvom der er gode prømier på spil, vil du helt klart få meget mere ud af at lave et spil med lidt mere udfordring, tempo og måske forhindringer. Det behøver jo ikke ligefrem blive en konkurrence om kedsomhed.

Komogvind.dk og spigo.dk er to sider som har gjort det godt med spil, hvor der er præmier indblandet, hent evt lidt inspiration i deres sider og se hvad de gør for at fange brugeren. Ved godt at dit koncept er mere simpelt end deres, men derfor kan du sagtens gøre brug af nogle af deres teknikker.

Held og lykke med siden.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)