Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside/forretning/forum/markedsplads ok?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville mit bedste forslag da være at købe en bedre løsning hos et firma der kan levere lige det du skal bruge, og forstår at levere en løsning som du kan forstå.

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:22

Talk about gtting a second opinion!

Mvh

t-gaard 

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:26

Tak t-gaard

Jeg er selv meget i tvivl om det er det rigtige edb firma, men jeg er bange for at det koster en del kr. at skifte til et nyt?

Jeg er også i tvivl om de kan overleve med den dårlige service de giver, så det er måske en god ide at skifte nu...Men hvordan undgår man at købe katten i sækken igen. Jeg er rigtig træt af inkompetence der både koster menga penge og tid. Jeg vil hellere bruge tiden på at lære ordentlig edb istædet for a t skulle rette dumme fejl.

Nå, det var lige lidt galde, jeg må se at få løst det, mine kunder skal ikke betale for mine fejl...

Tak for din tid. JEg er altid ivrig efter lærdom

Maxine

www.dbixen.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 16:29
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 16:32

Hej Gadensgaard

Kan man tage min nuværende hjemmeside og forretning og slå dem sammen?

Hvad koster det?

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 16:40

Jeg tror det var min kommentar han hentydede til :). Jeg postede samtidig med ham så jeg nåede ikke at se hans svar før jeg lavede mit.

Det er en jungle på det her marked, og det kan være svært at undgå at købe katten i sækken igen. Det du kan gøre er at kigge leverandørens referencer igennem og se om firmaet kan levere det du søger. Hvis det ikke umiddelbart fremgår af referencerne (måske et nyere firma der endnu ikke har så mange referencer) så lav en aftale med firmaet (på skrift) om at du ikke skal betale noget før firmaet har leveret det i aftalte. Hvis firmaet ikke vil gå med til det så find et andet. Det er den eneste måde du kan sikre at du ved nøjagtig hvad du betaler for.

Med hensyn til at tage din nuværende side og lave den om, så kræver det er din nye leverandør skal sætte sig ind i din nuværende løsning og finde ud af hvordan den fungerer, for derefter se om det er til at have med at gøre. Jeg tror det vil være meget nemmere, hurtigere og billigere at købe en ny hjemmeside.

Hvis jeg skulle sætte den op ville jeg sætte det op i Joomla CMS der er en af de mest brugte CMS-systemer på markedet. Den kan integrere alt det du har på din nuværende hjemmeside i samme hjemmeside. Desuden er den enormt brugervenlig med dansk backend og WYSIWYG editor så du kan se hvad du laver.

Men som med alle andre CMS-systemer kræver det at du sætter dig en smule ind i tingene - det kan jeg hjælpe dig med.

Prisen kan vi snakke om hvis du sender mig en mail, men umiddelbart vil det koste kr. 10.000,00 + moms for en hjemmeside med webshop, forum, ordbog, og ja alt det du ellers har på din side, alt sammen integreret på sammen hjemmeside.

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 17:23

Jeg takker Gadensgaard

Desværre har jeg den erfaring at prisen vokser med alverdens undskyldninger undervejs og det kan min kasse ikke bære lige nu. Jeg vil tygge lidt på det og så må jeg beslutte mig.

Hygge fra

Maxine

www.dbixen.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 19:06

Det er også helt op til dig, men fordi du har haft en dårlig oplevelse betyder det jo ikke at alle i denne branche er nogle "svindlere".

Jeg skriver også længere oppe at du skal lave aftaler på skrift, så kan der vist ikke være noget at tage fejl af.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)