Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usability på Gazebra

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du give feedback på hjemmesiden www.gazebra.com Områderne jeg kunne tænke mig feedback på er; 1) Er der en anden løsning til at bevæge sig bedre rundt på sitet? 2) Hvad synes i om opbygningen og produktoversigten? 3) Har I tillid til sitet? Jeg har planer om at tilføje indkøbsmuligheder på sitet. I den forbindelse ønsker jeg mulige webdesigner til rimelig pris, som er vant til at bygge sites op i samme stil. Det er dog et krav, at vedkommende kan henvise til en refferenceliste. I første omgang hører jeg gerne nærmere omkring sitet p.t. På forhånd tak. Vh Christopher
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:01

Hej Christopher.

Flot side, men nogle ting at påpeje:

• Dit menu system fungere ikke helt godt. Når man er inde på et produkt er den foroven og når man er på informations sider, så er den forneden.
  • I bunden af din shop står der "english version" men man kan ikke klikke på den eller noget.
  • Det virker lidt underligt med navne til dine 2 leverings typer.
  • Jeg kan ikke få linket til dine salgs og leverings betingelser til at virker.
  • Du skriver på dansk på siden, men din menu er på engelsk
Det skal lige siges at det jeg har testet siden i Firefox 

Håber du kan bruge det til noget :D

Mvh. Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:33
  • Fjern teksterne med "generelle udsalgspriser.." og "klik på billederne..." fra forsiderne.
  • Tror dine billeder er pixelerede, det virker lidt useriøst. men kan godt være det bare er mig eller min skærm
  • som den anden også skrev så lav din menu om til dansk
  • Jeg forventer at "home"eller hjem er helt tilbage til start.
  • Læg menuen fuldstændig statisk oppe mod højre hjørne
  • cut dine produktpræsentationer ned til enkelte sætninger.
  • Dine streger til at dele op virker ikke. Gør dem evt helt sorte

Generelt er der rigtig mange designfejl på din side. Og det er ikke bare for at være hård og bedrevidende. Hvis du vil bruge Internettet som en primær salgskanal bør du investere mere i din side. Ellers er tror jeg ikke du kommer klart nok igennem med dine faktisk rigtig flotte produkter. Hvis det kniber med midlerne kunne du kontakte uddannelsessteder indenfor webproduktion, og lade dem få opgaven.
Mvh Anders!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)