|
Hej Alle, Jeg går og funderer lidt over en ide, som er en slags videreudvikling af net-caféen. Ideen er at der skal være en 8-10 computere, som skal være fast på stedet og fungere efter net-cafe-princippet. Derudover skal der være en masse borde, som mine kunder kan stille deres egne computere op ved og koble sig i netværk med de andre computere. Dermed kan folk altså bruge deres egne computere til at sidde på netcaféen, så dette kommer til at fungere som computerparty i weekenderne. Dem der kobler sig på netværker / internettet skal selvfølgelig betale et beløb herfor - måske 100 kr. og ellers er planen at jeg skal tjene på salg af drikkevarer, slik, samt mad mv. udover cafeén. Der er klart en stigende tendens indenfor computerparty og jeg tror det ville være en alletiders mulighed at ydnytte dette sammen med normal netcafe. Samtidig kunne nogle af vennerne så kommer over og benytte de computere der allerede er stilt op, hvis de lige har lyst til at banke nogle af vennerne på nettet = penge i min lomme. Tror i på min ide?? ..
|
Hej.
Det tror jeg godt kunne fungere. Du kunne lave noget med at folk kunne leje det, hvis de ville, det tror jeg der ville være penge i.
Hvor kommer det til at ligge i nærheden af?
Mvh.
Nikolaj Bomann Mertz
Bliv gratis medlem