Har forsøgt at komme igennem på din mail men uden held, har du en anden mail adresse?? mvh Jette |
Hej
Vi vil gerne have info, foto's , pris
Venligst
Bakkeskoven.dk
Har forsøgt at komme igennem på din mail men uden held, har du en anden mail adresse?? mvh Jette |
Hej Vi vil gerne have info, foto's , pris Venligst Bakkeskoven.dk |
Hej Jette, Hvis det var min mail den er gal med, så prøv peteragholmstrand@hotmail.com eller contact@hztrading.dk. På forhånd tak :-) - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Jeg har ikke umiddelbart modtaget noget endnu? Er det evt. en meget stor billedfil eller noget? Så kan den godt have lidt svært ved at kapere det - kan vist kun modtage mails på op til 10 megabyte. |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Hej Peter Jeg kan ikke komme igennem til dig vi mail, men du får lige lidt oplysninger her:
Hej Peter Tak for henvendelse du kan se et meget lille udpluk af tøjet på www.mykidz.dk. Tøjet har en indkøbsværdi af ca. 60.000 kr. og det sælges for 17.000 kr. eks. moms. Jeg har allerede flere henvendelser men tøjet er ikke solgt endnu. mvh Jette |
Jeg har fra mærkerne : By Groth, Whiite, Hawaleschka, Minus, Rosemunde mm |
Hej Anja og Pernille Jeg er muligvis interesseret i jeres tøj, hvormeget har I og hvad er prisen? Skriv evt. til mig på: tinlar¤yahoo.dk Mvh Tine |
ja tak send mig venligst hurtigst info/billeder....mangler et lile varelager at starte op på... |
Hej Louise Er du stadig interesseret i restvarelager. Jeg har brudekjolder og selskabskjoler.
Kontakt mig på lyskilden@c.dk
Hilsen Lykke |