Jeg er ikke på nogen måde hejemmesideekspert, men har kigget på din og synes den er meget oplysende. og dog ville jeg gerne se hvordan et betjeningspanel, eller et beslagsæt ser ud, (billede) Og i er flyttet til nye lokaler, og der står også hvorfor; men det ville have været interessant med et billede af jeres nye lokaler.
I jeres vejledning for sikkerhedspanel er der skrevet: risiko for klemningsfare, hvilket på godt dansk er dobbeltkonfekt, men alle forstår meningen. Og endelig jeres liste med forhandlere viser at Sjælland og Koldingegnen er godt dækker, men fynboer og jyder nord for Kolding skal ikke regne med at finde jeres produkt på den lokale tømmerhandel, det kan jo komme.
Hvis i mener produktet er eksportegnet(Portugal) vil jeg gerne have nærmere oplysning om det. Jeg iforhandler i forvejen sovarmeudstyr.
Nu skal man jo passe på ikke at kaste med sten - hvis man selv bor i et glashus.
Men da jeg - som signaturen afslører - arbejder med det sproglige, vil jeg foreslå, at I lige strammer lidt op på teksterne. Der er efter min mening lidt for mange komma, slå og stavefejl. Nogle vil måske kalde det flueknepperi - når nu vi er i gang med sovarmeudstyret
Til gengæld vil jeg ikke kommentere det grafiske, da jeg nemlig ikke besidder den store ekspertise på det område - dét har jeg folk til
Der er selvfølgelig en risiko for at gentage tråden, lige før mig, men jeg synes, det er et supersted at få sin hjemmeside vurderet af helt uvildige personer.