Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler/Sælger/Partner søges til Grønland & Islands Hi-Fi/Elektronik marked

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg søger Forhandlere eller evt samarbejdspartnere der har forbindelserne i orden til at skabe en solid forretning i henholdsvis Grønland og Island.

Luxeus.dk importerer Bil Dvd systemer, iPod tilbehør, PC komponenter og tilbehør, samt hvidevarer fra Østen. Vore produkter sælges henholdsvis i Danmark, Norge og Sverige, hvor Danmark og Norge udgør den største omsætning.

Se evt dette link for at få en ide om vort sortiment på bil DVD udstyr: http://luxeus.dk/bil-udstyr-hi-fi-35/

Der er altså tale om en solid forretning med et utroligt bredt netværk af kontakter til alle Danske distributører på dette område samt i østen. Det er derfor vigtigt at vi finder den rette person til at fortsætte succeen sammen med os.

Forventning til Samarbejdspartner. Det forventes af dig at du har solid erfarring med B2B samt/eller online salg på lederniveau. Du skal være kontaktsøgende og selvstændig samt have en positiv og sund indstilling.

Du kommer til at styre B2B markedet samt varelager i det pågældende land, med dertilhørende ansættelse af lokal lagermedarbejder mm.

Rent praktisk vil din dagligdag være selvstændig med egen adgang til vores ERP system hvor du selv sørger for styring af B2B samt webshop ordrer fra A-B  (Rent praktisk vil alle B2B kunder have eget login til en B2B-shop for genbestiling, så det er primært indledende kontakt i første omgang samt opfølging med nyheder, tilbud mm)

Jeg forventer at høre fra folk der har baglandet til at gøre ovenstående til en realitet. Og til en evt samarbejdspartner forventes det at du har det økonomiske/faglige bagland til at eksekvere planen.

Lyder det som en udførdring du tør tage op?

Så kontakt mig på sd@luxeus.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)