Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Inc. har brug for DIG

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Den 1. april i år overtog jeg iværksættermagasinet Young Inc. I har formentlig allerede stiftet bekendtskab med det...
I anledning af denne overtagelse har jeg omstruktureret bladet.

Derfor kan Young Inc. nu tilbyde en masse iværksætterrelevante annoncer fx: "Visitkortannoncer", "Pay per Square"..

Læs vores medieinformation på www.younginc.dk/medieinformation2008/younginc-medieinformation2008.pdf

Vi er interesseret i alle de bidrag vi kan få - både vedr. annoncer, men også artikler og indhold! Har du værktøjer som unge iværksættere bør høre om? Kan du svare på HV-spørgsmål? Har du relevante tilbud eller ydelser til unge iværksættere?
Så er det DIG vi har brug for!

Glæder mig til at høre fra DIG :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:13

Har allerede fået nogle meget interessante henvendelser - som jeg så ydmygt takker for!

Og til jer andre - hold jeg nu endelig ikke tilbage.... det er gratis at spørge, og det kan blive indbringende at turde! 

- Se frem til at høre fra flere som vil skabe, forøge og muliggøre...

Fortsat god fredag og weekend

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:19

SÅ DET DERFOR DET IKKE ET KOMMET PÅ SKOLEN ENDNU :@:D:D:D:D

ej det går nok glæder mig til at se det.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:14

Som med alle andre magasiner - så koster det mange penge at trykke... og vi har selvfølgelig brug for en masse interesserede annoncører....

Forskellen på os og mange andre, er at vi kan tilbyde annoncer fra helt ned til 880,- (og ja, annoncen er skam stadig meget synlig)
Vi har i det hele taget en masse relevante iværksætterannoncer - og vi vil gerne give alle muligheden for at hjælpe nye iværksættere i gang og på den måde være med til at skabe et stærkere fundament af viden, udbud og iværksætteri.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:29

Ja, nu sidder vi på sidste uge (sidste 4 dage) før deadlinen....

Så hvis der er nogle driftige iværksættere eller marketingskoordinatorer som godt kunne tænke sig at score en billig annonce, så må det være tid til at slå til.....

I kender mit nummer - eller øh, ja ring her så: 24 81 56 81.... // Mail modtages også:
emil@younginc.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)