Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dig et (familie)liv eller flyt ! Erhvervsegnet bolig i Valby sælges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

At kombinere familieliv med erhvervsliv kan have sine udfordringer, lagret i garagen er proppet til bristepunktet så plæneklipperen har overvintret udendørs...igen... Eller kontoret ude i byen forlades aldrig før kl. 18, måske fordi man ikke gider myldretiden, eller fordi konen har ringet med skideballe for 117ende gang, eller fordi man liiige skal nå at... inden man smutter...

Så kunne det være min bolig var noget for dig.

Du kunne måske med rette spørge hvorfor min bolig er så speciel... Hvis det bare havde været et almindelig parcelhus med en gennemsnitlig garage havde jeg heller ikke fået mig selv til at lave dette indlæg :-)

Jeg vil alligevel rejse flaget fordi ejendommen siden 1920 har været drevet mange forskellige erhverv blandt andet  fotovirksomhed, cigarfabrik og bolchefabrik samtidigt med at den har tjent som bolig for ejerne. Så lokaliteterne må siges at være erhvervsduelige!

I dag er ejendommen delt op i 3 ejerlejligheder, hvoraf stuen i denne sammenhæng er den mest interessante med en meget  lys kælder på 123 kvadratmeter og lofthøjde på 270 cm.

Hvis du har lyst til at vide mere kan du :
  •  Kontakte Jeanne Simonsen på  mobil 29644715 - hun er både hustru, medejer og mægler :-)
  • Se mere på www.nybolig.dk sagsnr. 53015

Hvis du har mod på hele ejendommen, er du også velkommen til at kigge på sagsnr. 53018,53016,53017

Mvh.  Jan Simonsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)