Jeg påtænker at opstarte et ejendomsservice-firma og søger derfor en erfaren forretningspartner, der ikke er bange for at tage fat. Der er hovedsageligt tale om trappevask, vinduespolering, renholdelse af gårdarealer og hovedrengøringsopgaver. |
Partner til opstart af Ejendomsservice-virksomhed.
- 1
Nu skal du huske hvad lægen har sagt, Jannik. |
Hej. Jeg har erfaring som underentreprise med levering af ejendomsservice / håndværkerrengøring, kældertømning, trappevask etc.. Jeg kunne godt tænke mig et samarbejde med dig og fordelingen 75/25 synes jeg lyder meget rimeligt - jeg ønsker dog at vi driver hver vores egne selvstændige virksomheder. Således er din administration også minimal - du skal faktisk bare afstemme mine fakturaer med dine egne salgsfakturaer.
Jeg ser frem til og høre fra dig.
Venlige hilsner Jørgen Olsen +45 2586 4573 |
Hej Frank Hvis du stadig er kørende. hører jeg gerne fra dig. Jeg skal have ansat en sælger til marts / april måned. Jeg sender dig en mail Tak for indlægget |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
ved godt det er et stykke tid siden dette indlæg er sat ind men kilik ind på www.nordic-clean.dk og se mere |
hej frank jeg synes det lyder spænde og høre gerne fra dig mvh ivan |