Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blåmandag.dk god idé eller?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Jeg er indehaver af blåmandag.dk, købte det i 2004 men der var store problemer med æ, ø, å på nettet, så det har været gemt lidt væk.

nu har jeg overvejet at tage det frem igen til år 2009, men er det en god idé.....?

En hjemmeside for konfirmander der kan finde ud af hvilke aktiviteter der er i eller i nærheden af deres by, naturligvis med en masse gode tilbud fra ehvervslivet.

Ifølge aviserne bliver igen i år ca. 50.000 konfirmeret og halvdelen af dem får et sted imellem kr. 15.000 og 30.000 dvs., det vil blive med alle konfirmanderne omkring en halv miliard kroner..

Hvad synes i...  er det noget selvom det kun er 1 til 2 mdr. om året... 

Hilsner

Nicholas.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:17

Go for it...

Ja som du selv er inde på, er det næppe noget du skal regne med at kunne leve af hele året, men hvis den laves ordentligt tror jeg på idéen (faktisk en af dem jeg er lidt ked af ikke selv at have fundet på), og årstidsbestemte sites kan sagtens blive overraskende store.

I 99 lavede min mand en lille side for sjov fordi Valentines Day så småt begyndte at komme til DK fra "over there" (og så var han vist forelsket i en sød pige fra København som gerne måtte se hans bløde sider:-). Det blev bare en række romantiske postkort, lidt citater, romantiske tips og sådan lidt i anledning af Valentines Day. På trods af at sitet ikke er blevet redesignet siden og kun har fået lidt ekstra indhold så er der nu nok brugere på Valentine.dk HELE ÅRET til at vi hver måned får en 2-3000 kr. ind (uden at lave andet end rokkere med lidt bannere ind imellem.) og naturligvis væsentligt mere i månederne op til Valentines day. Den skal redesignes i løbet af i år, for nu er jeg altså ved at blive godt pinlig over sitets ældgamle look.

Nå men det jeg ville sige med mit lille sidespring var, at selvom et site kan synes at være meget årstidsbestemt så kan det sagtens give en lille indtægt i længden ved siden af det andet man har gang i... så hvis jeg var dig ville jeg bestemt arbejde på at lave en superfed blåmandag side (Ved ikke hvordan du har tænkt den, men hvis du laver den sådan at det ikke kun er arrangementer man kan søge efter, men også aktiviteter af mere fast karakter (Forlystelser, gode og billige spisesteder, limousinekørsel etc. - så kan det da sagtens tænkes at de unge vil burge den også på andre tidspunkter)

God vind 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:42

Helt i orden idé synes jeg. Din store udfordring for mig at se, bliver at få del i nogle af de penge du snakker om, og ikke kun leve på reklameindtægterne. Nogle idéer til netop det kunne være at de annoncører du lavede aftaler med gav dig en vis procentdel, hvis konfirmanderne købte fra deres site. Dog skal man ikke fornægte, at med den rigtige strategi, så kan du hive en del kontanter ud af annoncører. Her tænker jeg på annoncører, som er meget interesserede i konfirmander, de kunne udbyde tilbud og andet igennem dit site for enten procenter eller bare et solidt fast beløb ;-)

Held og lykke med det!

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:52

Jeg er sikker på du nok skal få nogle besøgende. Ihvertfald i 1-3 måneder pr. år. Som de andre skriver gælder det om at det er dig der skal få del i pengene fremfor de virksomheder du promoverer (gokart, paintball, makeup skoler etc).

Overvej evt. også at købe blaamandag.dk, blaa-mandag.dk, blå-mandag.dk før andre gør det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)