Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at sende mail tilbage.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er lille opgave for, som jeg ikke er sikker på hvordan jeg kan løse. Jeg skal bruge et program (her tænker jeg f.eks. e-brev eller lignende) som kan sende en mail automatisk tilbage, når en kunde tilmelder sig med sin mail. 

Meningen er, at jeg har skrevet en bog, som jeg vil give gratis til mine besøgende på min webshop mod at de selvfølgelig tilmelder sig mit nyhedsbrev. Så derfor skal programmet også kunne sende mails indeholdende en .pdf fil.

Nogen der ved noget om dette, så ville det være super. Big Smile

 

// Michael Guldsteen 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det kan de fleste e-mail marketings software. Det kaldes for auto-respondere.

Så finders der selvfølgelig forskellige indstillinger fra software til software. Men med auto-responders kan du automatisk svare tilbage på en tilmelding med eksempelvis en e-mail.

Andre kan også bruge autoresponders til nærmest at sende et lille e-mail kursus i hvad-som-helst bestående af en serie e-mails, som sendes til den tilmeldte i bestemte intervaller.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,
der er forskellige måder at løse det på.

Muligvis har jeg noget liggende, som du kan bruge, men det afhænger af hvilken platform du kører på, hvilke muligheder der er for interface til din webshop etc. Du er velkommen til at kontakte mig for mere info.

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge det på den måde, så skal du måske kigge på Aweber ... der kan du også sætte mail kampagner op, så folk også får mails eksempelvis 3 dage fter, 5 dage efter, 10 dage efter og 20 dage efter... (se hvordan jeg gør med min http://brian.brandt-madsen.com/mail-kampagner )

Det er sat op med Aweber... der kan du også vedhæfte bøger etc...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)