Hey, vi har lige sat nyt design live på www.autica.com - reseller hosting og dedicated servers - hvad syntes i? Det gamle design er her Jeg syntes at hovedsiden er cool, men undersiderne lidt nøgne... input? :) |
Den er god-fin.
Det eneste, der lige falder i øjnene, er menuen i venstre side, hvor den blå baggrund på knapperne "forsvinder", når man går til en underside. Jeg tror, at det vil være bedre, hvis menuen er ens på alle sider. Men det er svært lige at forestille sig, hvordan det vil virke på undersiderne, hvor baggrunden til hovedteksten er hvid.
Samtidig er knappen "Our Plans" mindre på forsiden end på de andre sider, så teksten "Our Plans" er placeret lidt lavere på undersiderne end på forsiden.
Samtidig er det hele cellebaggrunden i menuen på forsiden, der virker som link, mens det på undersiderne kun er teksten, så på den måde bliver klikfladen pludselig en del mindre.
På siden med Privacy Policy blev jeg lidt forvirret af starten, dvs. titlen til og med adressen. Jeg troede i første omgang, at linket hoppede til en forkert side.
Og en endnu mindre ting: På siden "dedicated hosting plans" står der "knows dedicted" i overskriften, så det må vist være en tastefjel.
Men det er småting.