Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for kundeudtalelser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får en mængde glade uopfordrede emails fra kunder, som jeg gerne vil lægge ud på hjemmesiden som kunde-statements.

Men hvad er reglerne?

Skal jeg kontakte kunderne for at få lov til at offentliggøre udtalelserne? Hvad hvis jeg kun bruger kundens fornavn som afsender?

Har ledt i markedsføringsloven uden at finde noget... Kan I hjælpe? 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:22

Uanset om du måtte kunne finde mulighed for bare at offentliggøre dem (og det tror jeg, du kan), så er det en dårlig idé. Det er meget bedre at skrive tilbage og høre, om du må bruge udtalelsen, og så evt. tilbyde at linke til kundernes hjemmeside, hvis de har en.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 21:42

Jeg er helt enig med Anette - læg intet ud på hjemmesiden, medmindre du har kundens accept. I og med at de jo er så tilfredse med dig, din virksomhed, og dit produkt, at de bruger tid på at sende dig en mail om det - har de nok heller ikke noget imod at du lægger en udtalelse på din hjemmeside. Bare lige spørg dem først. 

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:34

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående.

Uanset hvad reglerne måtte sige, så spørg dine kunder først.

Når de uopfordret skriver til dig, vil størstedelen sikkert også mægtigt gerne optræde på din side.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:14

Enig. Det skulle jo gerne være sådan at dine glade kunder stadig er glade for dig. Det kunne måske falde nogen for brystet hvis du uden videre offentliggører deres udtalelser. Men som andre også skriver vil de fleste sikkert ikke have noget imod, at gør det og jeg er sikker på, at det vil være en positiv oplevelse for kunden, hvis du spørger først, uanset om de vælger at sige ja eller nej. Og det er vel mindst ligeså vigtigt, at du bevarer den gode relation som at du får en udtalelse fra eller til?

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:16

Hej

Og tak for jeres svar.

Er i fuld gang med at grave emailadresserne frem, så jeg kan kontakte kunderne :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)