Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings ide baseret på etik og miljø

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en idé, men er ikke sikker på om der vil være et marked for det!?

Hvordan sikre man sig mod at andre stjæler ideen? detter er en idé man ikke kan tage patent på.

Man kan selvfølgelig skrive indslaget så maskeret at der ikke er nogen der kan fatte hvad det er man mener.

Jeg syntes selv det er en genial idé, men det kan der sikkert være mange meninger om. 

Hvis du er seriøst interesseret i at hjælpe mig videre med min idé så skriv en mail til mig!

I og med du sender en mail til mig, opfatter jeg dette som en fortroligheds erklæring.

mikkelguldhammer@privat.dk

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får man da ikke meget feed back på...

Min idé er:

Jeg vil lave aftaler med virksomheder som opstiller makulatore i virksomheden. Virksomheden vil så være med til at skåne miljøet, i og med at papiret ikke går til forbrænding.

Jeg vil så efter behov indsamle papiret, der vil selvfølgelig være en gulerod til virksomhederne.

Jeg vil så enten selv producere nyt papir, eller sælge det makulerede papir videre til papir producenter, og derved så mindske fældningen af rengskoven.

Man kan sammenligene dette koncept lidt med skrot handleren som opkøber gammelt jern for at sælge det videre til virksomheder der kan bruge dette!

Er der nogen der ser noget forretning i dette?

Jeg søger også en partner der ved noget om papir produktion, eller bare en der syntes dette projekt er spændende og har lyst til at være med!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)