Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google problem

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 11:47:17 PM Forfatter: Nova

Der er stor forskel !

Hvis man I virksomhedsregi skal afstemme konti !!!!!
og i dette her tilfælde vil køre statistik '' på den lette måde'' så JO der er himmel til forskel !

Nåja, hvis ikke det er større problemer end at afstemme konti, så går det jo nok, men ok statistikken er en anden sag.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:37

> Er der ikke noget med, at man som person/virksomhed kun må have en Google Adwords konto?

Nej, I blander tingene sammen! Det er en AdWords konto der snakkes om her - IKKE en AdSense. Det er to HELT forskellige ting!

Jeg vil dog ikke anbefale at oprette en ekstra konto - uanset at det på ingen måde strider mod reglerne. Løsningen er meget mere enkel ...

Martin, du skal bare gribe fat i Google supporten - ring eller skriv, så kan de udvide antallet af kampagner for dig. Jeg har kørt konti med LANGT flere kampagner end den almindelige limit. Hvis din spending er høj nok er der ingen problemer i det :)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:32
Hej Bent,

Kommentar til dig:

> hvad er fidusen i at oprette flere forskellige kampagner?
> jeg fylder blot lidt ekstra søgeord på min ene kampagne, når jeg kommer i tanke om noget nyt.

Hvis du bare hælder ekstra søgeord på din ene kampagne, ender du med at betale dyrt for din Google AdWoords annoncering. Hvis du skriver rigtig mange søgeord og f.eks. kun anvender Broad Match, ender du med at få mange visninger på din annonce, men ingen eller få der klikker på annoncen. Dette giver en lav CTR for søgeordet (og dermed samlet for din annonce) og du betaler derfor mere pr klik. Og dem, der endelig klikker er ikke særlig kvalificeret traffik, hvorfor din konvertering rate falder og du risikerer at dine søgeord bliver disablet og i værste fald stoppes din annonce. Du har sikkert allerede set, at det er ganske få af dine søgeord, der virkelig giver trafikken. Og har du mange søgeord i din annonce, der ikke giver klik, men kun visninger, falder din CTR.

Google belønner relevans i dine AdWords annoncer. Hvis du samler en gruppe af søgeord eller søgeords kombinationer, der er tæt beslægtede og som giver klik og målretter din annonce til dine søgeord ved at benytte dem i annoncen, får du en langt bedre CTR. Det kan så godt være at din annonce bliver vist færre gange men dem, som ser dem, er mere kvalificerede "kunder". Husk iøvrigt at split teste dine AdWords annoncer.

Humlen er så at oprette flere annonce grupper med hver deres gruppe søgeords kombinationer, hvor annoncenerne er målrettet til søgeordene. Dermed får du en overall bedre CTR og dine annoncer vil rangere højere til en billigere penge.

Jo mere målrettet du gør dine søgeord med phrased match, exact match, negative match og embedded match jo mere kvalificeret traffik får du.

God fornøjelse med din AdWords kampagne.

Hilsen

Nikolaj Tuxen Gerstrøm

Jeg hjælper dig med at tiltrække og bibeholde flere kunder via Internet
Få hjælp til din Google AdWords kampagne
Søgemaskine optimering af dit website

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)