Nåja, hvis ikke det er større problemer end at afstemme konti, så går det jo nok, men ok statistikken er en anden sag.
|
> Er der ikke noget med, at man som person/virksomhed kun må have en Google Adwords konto?
Nåja, hvis ikke det er større problemer end at afstemme konti, så går det jo nok, men ok statistikken er en anden sag.
|
mvh Bent
> Er der ikke noget med, at man som person/virksomhed kun må have en Google Adwords konto? Nej, I blander tingene sammen! Det er en AdWords konto der snakkes om her - IKKE en AdSense. Det er to HELT forskellige ting!
Jeg vil dog ikke anbefale at oprette en ekstra konto - uanset at det på ingen måde strider mod reglerne. Løsningen er meget mere enkel ...
Martin, du skal bare gribe fat i Google supporten - ring eller skriv, så kan de udvide antallet af kampagner for dig. Jeg har kørt konti med LANGT flere kampagner end den almindelige limit. Hvis din spending er høj nok er der ingen problemer i det :) |
Hej Bent,
Kommentar til dig:
> hvad er fidusen i at oprette flere forskellige kampagner?
Google belønner relevans i dine AdWords annoncer. Hvis du samler en gruppe af søgeord eller søgeords kombinationer, der er tæt beslægtede og som giver klik og målretter din annonce til dine søgeord ved at benytte dem i annoncen, får du en langt bedre CTR. Det kan så godt være at din annonce bliver vist færre gange men dem, som ser dem, er mere kvalificerede "kunder". Husk iøvrigt at split teste dine AdWords annoncer. Humlen er så at oprette flere annonce grupper med hver deres gruppe søgeords kombinationer, hvor annoncenerne er målrettet til søgeordene. Dermed får du en overall bedre CTR og dine annoncer vil rangere højere til en billigere penge. Jo mere målrettet du gør dine søgeord med phrased match, exact match, negative match og embedded match jo mere kvalificeret traffik får du. God fornøjelse med din AdWords kampagne. Hilsen Nikolaj Tuxen Gerstrøm Jeg hjælper dig med at tiltrække og bibeholde flere kunder via Internet |