Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på www.3xw.nu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

Jeg vil gerne have lidt feedback på mit site www.3xw.nu/test/ i forhold til www.3xw.nu som er vores nuværende side.

Links dur ikke endnu, men vil gerne lige have en fortløbende vurdering

Hvad mangler der?

på forhånd tak

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 09:51

Hej Wil

Et par hurtige bemærkninger:

Den nye side er helt klart pænere end den gamle. Men den er stadig ikke helt skarp, synes jeg....

Siden er lidt lille og klemt, hvilket er unødvendigt. Brug lidt mere plads og få evt. lidt større skrift.

Jeg forstår ikke billederne i top og bund. Svært at se, hvad det forestiller og så fungerer det ikke godt. Brug enten noget mere tydeligt eller noget mere abstrakt.

Selve indholdet er lidt uvedkommende, det sælger ikke rigtigt. Forside teksten hjælper ikke brugeren videre, man er afhængig af menuen. Lav i stedet nogle konkrete henvisninger, der dækker brugernes behov. Især til "Bliv kunde" og "booking".

God ide med globale links i toppen th, Men de bliver meget nemt overset. Gør dem lidt større og tydeligere, ryk dem evt. længere ind på siden.

Held og lykke med siden.

mvh

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 10:05

hej henrik

Tak for din fine feedback.

Nu har jeg aldrig været en ørn til hjemmeside, eller sælgende tekst:-) selvom jeg da sælger en del på den gamle hjemmeside

Oppe i toppen ved online booking og bliv kunde, bliver menuen lidt anderledes når du logger ind. der kommer til at stå kundens navn, som man så kan trykke på, og få lidt information om hvor langt vi er i kundens sag.

resten skal jeg da lige få kigget på:-) noget mere sælgende tekst som det første:-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:56

Sådan lige fra hoften, som jeg oplever det:

På min skærm er der ufatteligt meget mørkeblåt. Jeg ved ikke hvad det skal bruges til, men med mindre du har en sikker overbevisning om, at mørkeblå sælger bedre end tekst, billeder og alle andre farver, så udnyt pladsen bedre :-)

Billederne i menuen er små og intetsigende. Jeg kan umiddelbart ikke se hvad de forestiller, så de bakker ikke rigtigt menuteksterne op.

Jeg har svært ved at fínde ud af, hvad formålet med websiden er... skal den bruges til info og bestilling for eksisterende kunder, eller skal den sælge firmaet overfor nye kunder? Uanset hvad, så henvender du dig ikke rigtigt tydeligt overfor nogen af parterne. Der er ingen klar indikation for mig som besøgende for, hvor jeg skal hen.

Du blander lidt rundt i nogle skriftstørrelser, på forskellige sider...

Bliv kunde: hvorfor er der ikke en kontaktformular, hvor man kan indtaste sine data og så få adgang til Online Booking? Hvorfor skal man ringe? Og hvis I virkelig vil have folk til at ringe, så lav en Ring-mig-op-formular (se min egen side, sixpointzero.com). Jeg ved ikke, om det er fordi folk er nærige elller dovne, men folk vil gerne ringes op frem for selv at skulle ringe...

På Online Booking; hvorfor er der ikke et link til bliv kunde, med teksten "opret dig her og få adgang til online booking" eller lignende?

Kontakt os; mangler et CVR nummer, men eller yndigt. Giver de basale informationer.
Jeg savner dog at kunne læse om, hvem I er... hvorfor skal jeg stole på jer, hvor mange er I, hvor længe har i været in business, osv.

Jeg savner også grafik. Ikke intetsigende grafik som det I har nu, men grafik som fx viser de bydele I kører, billeder af jeres vognpark etc.

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på 3xw.nu - kan folk huske det, 3½ sekunder efter du har fortalt det? Hvad med noget lettere? I skrivende stund er aarhustransport.dk ledigt, bare som et eksempel på noget der nok er lettere at huske.

Tror det var hvad jeg havde på hjertet 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:02

Tak for din feedback. som sagt er sitet slet ikke færdigt endnu, og grafikken osv har jeg folk til at arbejde på nu her.

grunden til sitet hedder 3xw.nu er at firmaet hedder 3xwilhelmsen.dk normalt, og 3xw.nu er en underside ( forretning) til vores normale firma. det er mest eksisterede kunder vi skal henvende os til, men der skal selvfølgelig lidt op om firmaet osv. når jeg når så langt

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:55

Hej wil,

Både produkter og områder henviser til:

' Vi tilbyder desuden Express service ( 40 min levering i hele Århus ), se mere under priser.'

Jeg kan ikke finde 'priser', bortset fra dem der er nævnt på forsiden, og under produkter.

På områder siden står der:

'Følgende service intervaller kan oplyses...''

Jeg tror, efter at set lidt på denne formulering, at jeg forstår hvad der menes, men jeg er ikke helt sikker. Hvis du selv mener ikke at være en ørn til 'sælgende tekst', kan det være du lige skal se om den kan gøres anderledes...(hvis du er enig, forstås!)

Hvad med evt. at slå produkter og områder sammen til et menupunkt? Postnummerlisterne som fylder det meste begge steder er jo alligevel de samme. Muligvis en lille detalje (listerne er jo ikke så lange igen, men for en god ordens skyld): Hvad med at sortere efter postnr-orden, eller alfabetisk?

Det er synd at hele tabellen flytter sig når man går ind på booking siden (+ job siden i Firefox), ellers står det flot stabilt. 

Jeg er også enig i flere ting, der allerede er kommenteret på, så jeg vil ikke gentage for meget. Dog synes jeg det er en klar forbedring ift det 'gamle' site. Det er godt på vej til at blive rigtig flot...

Mvh

t-gaard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)