Nedenstående må da være lidt interessant for jer herinde. Præmien er, såvidt jeg kan se, 125.000 i kontanter samt for et tilsvarende beløb ydelser, der er relevante i forbindelse med start af virksomhed: Hvis man har en virksomhed med potentiale, ville det da godt nok være noget at et spark. Så kan man pludselig stå med nyt it-udstyr samt et ApS firma med styr på papirerne og 125.000 i kontanter :p Min bedste placering er 205, skriv når I slår den (man skal være blandt top100 for at vinde førstepræmien... lodtrækning). |
Iværksætterspil med 1. præmie på 250K
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Halløj man får helt lyst til at åbne en iskiosk.... Det er faktisk et ret sjovt spil, minder meget om det amerikanske lemonade tycoon. Fik en placering som nummer ca. 500.... hmmm... (måske skulle jeg betale forsikring?) |
Lemonade Tycoon var også min første indskydelse :D - Mon ikke it-industrien bliver overrepræsenteret på den top100..... |
det er faktisk et meget sjovt spil. jeg røg vist op på noget der ligner 80millioner.. men jeg kan ikke helt finde det rigtige forhold mellem reklame og pris som giver et super overskud på sidste level jeg går ud fra at når de stopper konkurrencen så bliver der en top100 hvor man kun kan være listet een gang. som det er nu er rigitg mange af dem der er i top100 listet mange gange. (se blot erling laursen som har over halvdelen af top10 placeringerne) |
Det kan jeg heller ikke... har en idé om at man når et loft for hvad ens medarbejdere kan nå at betjene? Jeg synes ikke der er så meget forskel på 700 eller 1000 tv-reklamer. Det er nok en fornuftig sammensætning af salgspriserne jeg mangler... har prøvet at bruge alle pengene i hver runde, men det ender ikke godt. Har et lille makro-program, der gør at man ikke manuelt behøver at trykke 100-500 gange på de enkelte ting man vil have flere af (de burde give mulighed for at skrive en værdi). Kan jeg sende til dem der måtte værre interesseret - er et meget simpelt gratis-program.
|
Det er et ganske sjovt spil og jeg hyggede mig også i 5 minutters tid før min indre sikkerhedsalarm ringer (nu arbejder jeg jo med IT sikkerhed). Alle dataene om hvad du omsætter og forbruger bliver behandlet på klientsiden af Flash spillet uden validering af serveren hvilket betyder at 5 minutters hyggeleg med Flash koden vil gøre mig istand til at have en vilkårlig score - f.eks. 5 milliarder A$. Dansk spilproduktion er i særklasse når det kommer til kreativitet men ikke når det kommer til sikkerhed |
Det er næsten helt pinligt hvor nemt det er at fuske i Aksel spillet Er der ikke nogen herinde der har en god kontakt hos virk.dk? Så kan jeg slippe for at snakke med en sekretær der knapt aner hvad Flash er for noget |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)