Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der galt?

www.laprecision.dk har været tilgængelig i 3 måneder og intet er solgt via hjemmesiden. Er det priserne, design, overskuelighed, herunder kontakt og betaling, eller er den bare ikke synlig de rigtige steder?

Jeg har været tilmeldt AdWords i snart 3 uger, men jeg har endnu ikke set min annonce og statestikken siger nul klik.

Der har været 1037 hits på de 78 døgn siden har været synlig.

Jeg ved jodt at jægerskaren er forholdsvis lille med kun ca 170000, men alligevel.

Jeres kritik samt løsningsforslag er velkomne.

Med venlig hilsen

Henrik 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:58

Hvordan har du markedsført siden? 

Benytter du google ads?

Din menu kunne godt skille sig ud, det første jeg så da jeg så siden var  0 produkter og jeg nåede at tænk "ligger der ingen produkter på shoppen" før jeg så det var kurven.

Dit søgefelt skal ned under menuen (efter min mening), du ligger godt på søgeord som fx IOR Optik, men er det det folk søger på? Overvej dine titler og benyt ikke kun producent navn!

Lav en mere uddybet kontakt side end bare et mail link, det gælder om at gøre brugeren tryg!

Det var det jeg lige hurtigt kunne finde på:D 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:23

Hej Henrik, 

Det lyder som om du har brug for hjælp til din adwords.

Jeg laver adwords optimering, dog har jeg 2 kunder pt., som jeg mangler at få færdiggjort.

Har sendt dig en email med yderligere info.

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 6. Apr 08
Skrevet kl. 19:33

Hej Niklas

Tak for dit svar.

Jeg har haft en bannerannonce på en af de mange debatforums for jægere og skytter. Jeg har henvendt mig til stort set alle lokale jagtforeninger i kongeriget vedr. annoncering på deres hjemmesider eller i deres blade, mod rabat ved køb af mine produkter, men desværre har forbavsende få overkommet at reagerer. Jeg prøver at finde de annoncemetoder som er mest økonomiske.

Jeg ved ikke hvad Google ads er. Beklager min uvidenhed. Er det AdWords du mener?

Mht. kikkerterne er søgeorderne rigtig mange, men de drukner nok i de andre forhandlers søgeord, som sikkert er de samme. Jeg er jo desværre ikke den eneste, som vil have nogle riffelkikkerter over disken.

Dine ændringsforslag er taget til efterretning.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:13

HLA:

Hej Niklas

Tak for dit svar.

Jeg har haft en bannerannonce på en af de mange debatforums for jægere og skytter. Jeg har henvendt mig til stort set alle lokale jagtforeninger i kongeriget vedr. annoncering på deres hjemmesider eller i deres blade, mod rabat ved køb af mine produkter, men desværre har forbavsende få overkommet at reagerer. Jeg prøver at finde de annoncemetoder som er mest økonomiske.

Jeg ved ikke hvad Google ads er. Beklager min uvidenhed. Er det AdWords du mener?

Mht. kikkerterne er søgeorderne rigtig mange, men de drukner nok i de andre forhandlers søgeord, som sikkert er de samme. Jeg er jo desværre ikke den eneste, som vil have nogle riffelkikkerter over disken.

Dine ændringsforslag er taget til efterretning.

Med venlig hilsen

Henrik

Hej Henrik

Ja jeg mener adwords, google ads er vist lidt "slang" :p

Ifht keywords så er spørgsmålet egentligt hvor mange der søger på "IOR Optik" ifht " riffelkikkerter"selvom der er mange om budet kan du ved hjælp af god søgemaskine optimering komme rigtig langt!

Derudover kan jeg kun råde dig til som minimum at læse light udgaven af http://www.e-pusher.dk og hvis du mener du har råd så købe den fulde udgave (den er billig ifht hvad du får ud af den). 

Tilmeldt 6. Apr 08
Skrevet kl. 23:08

Hej Niklas

Hvad mener du præcist med en "god søgemaskine optimering"?

Er det Google Adwords, som jeg simpelhen ikke kan forstå, hvorfor ikke virker, når jeg har betalt.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:27

HLA:

Hej Niklas

Hvad mener du præcist med en "god søgemaskine optimering"?

Er det Google Adwords, som jeg simpelhen ikke kan forstå, hvorfor ikke virker, når jeg har betalt.

Med venlig hilsen

Henrik

Hej Henrik,

Hvis din google adwords ikke "virker" kan det være på grund af:
- Din annonce indeholder ord og eller fraser som ikke er lovlige.
- Dit CPC-bud er for lavt.

Jeg har ikke set din konto, og kan derfor ikke komme med en løsning. :-)

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)