Hvad er der galt? www.laprecision.dk har været tilgængelig i 3 måneder og intet er solgt via hjemmesiden. Er det priserne, design, overskuelighed, herunder kontakt og betaling, eller er den bare ikke synlig de rigtige steder? Jeg har været tilmeldt AdWords i snart 3 uger, men jeg har endnu ikke set min annonce og statestikken siger nul klik. Der har været 1037 hits på de 78 døgn siden har været synlig. Jeg ved jodt at jægerskaren er forholdsvis lille med kun ca 170000, men alligevel. Jeres kritik samt løsningsforslag er velkomne. Med venlig hilsen Henrik
|
Hvordan har du markedsført siden?
Benytter du google ads?
Din menu kunne godt skille sig ud, det første jeg så da jeg så siden var 0 produkter og jeg nåede at tænk "ligger der ingen produkter på shoppen" før jeg så det var kurven.
Dit søgefelt skal ned under menuen (efter min mening), du ligger godt på søgeord som fx IOR Optik, men er det det folk søger på? Overvej dine titler og benyt ikke kun producent navn!
Lav en mere uddybet kontakt side end bare et mail link, det gælder om at gøre brugeren tryg!
Det var det jeg lige hurtigt kunne finde på:D