Hej alle, Skal bare lige hurtigt høre om vores indexside giver lyst til at se mere eller man allerede der løber skrigende væk. Resten af siderne behøver i ikke bruge tid på da de alle skal tilrettes...er lidt rodet derinde p.t.:-)....vi skal lige have fundet den røde tråd før alt bliver tilrettet. sitet hedder: www.seaview4rent.com Takker
mvh Thomas |
Hej Thomas,
Jeg synes ikke man løber skrigende væk, men jeg kunne forestille mig at det vil være godt for jeres forretning at udstråle mere en mere eksklusiv stil og luksus end i gør på nuværende tidspunkt :)
Siden ser ret gammeldags ud, særligt på grund af farvetemaet og den rullende tekst. Desuden så skriver i Comming med to n'er :)
I har nogle gode billeder på forsiden, dem skal i lade komme til sin ret og skrue ned for de andre farver.
Jeg ville nok kigge lidt på min konkurrenters firma og rejsebureauer for at se deres kvalitetsniveau og stil.
Det er vigtigt at man føler sig tryg ved at handle ved jer, så i skal vise at i er veletableret og har styr på sagerne, det synes jeg ikke i gør gennem siden, som det er nu ... det kan jo heldvis ændres :)
Kunne det bruges?