Hej.
Jeg har et spørgsmål omkring import af brugte møbler fra USA.
Jeg er pt. ikke momsregistreret eller har nogle form for importtilladelse.
1. Kan jeg som privat købe eksempelvis 6 paller brugte møbler og importere dem til Danmark? Det er designer møbler, men de er brugte.
2. Skal jeg momsregistreres og have importtilladelse for at sælge dem videre. Eksempelvis på auktionshus. Dvs. de i realiteten går fra privat til privat.
Håber nogle kan hjælpe mig. Da møblerne er brugte, mener jeg ikke der kan være problemer med danske autoriserede forhandlere. Møblerne er ca. 40 år gamle.
Hej Eva, og velkommen til Amino. Jeg kan se du har været aktiv her til morgen og postet dine første indlæg i fem tråde. Det er helt super med sådan en aktivitet.
Jeg er dog mere eller mindre blank på det du skriver i trådene , det giver ingen mening. Måske du lige skulle prøve at læse korrektur på indlægget før du poster det.
Hi Eva and welcome to Amino.I see you have been active this morning and posted your first post in five strands.It is absolutely super with such an activity.
However, I am more or less blank on what you type in the threads It makes no sense.Maybe you just had to try to proofread your post before posting it.
Ha `a good day.
Mvh.Allan
HejAllan
Problemet erimikkegod tildansk, såjegbrugerkunGoogle Translatejeg kendedensikketilrådeligt, fordiGoogle Translatekan ikkeoversættenoget bedre.Erengelsktilladtide fora?hvisjaså vil jegforsøgeatsvarepå nogle.Jegelskeratbesøgeforaså fandt jeg dennesideAminoÆrgerligt at jegkan ikketalerigtig dansk.Håberdui det mindsteforståmit svar