Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af brugte møbler fra USA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg har et spørgsmål omkring import af brugte møbler fra USA. Jeg er pt. ikke momsregistreret eller har nogle form for importtilladelse. 1. Kan jeg som privat købe eksempelvis 6 paller brugte møbler og importere dem til Danmark? Det er designer møbler, men de er brugte. 2. Skal jeg momsregistreres og have importtilladelse for at sælge dem videre. Eksempelvis på auktionshus. Dvs. de i realiteten går fra privat til privat. Håber nogle kan hjælpe mig. Da møblerne er brugte, mener jeg ikke der kan være problemer med danske autoriserede forhandlere. Møblerne er ca. 40 år gamle.
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:25

du burde få og forskning om krav du kan finde nogle problemer, når alle elementer erallerede i Danmark på grund af skat og alt det der.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:42

Hej Eva, og velkommen til Amino. Jeg kan se du har været aktiv her til morgen og postet dine første indlæg i fem tråde. Det er helt super med sådan en aktivitet.

Jeg er dog mere eller mindre blank på det du skriver i trådene Confused, det giver ingen mening. Måske du lige skulle prøve at læse korrektur på indlægget før du poster det.

Ha`en god dag.

Mvh. Allan

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:06

Allan:

Hi Eva and welcome to Amino. I see you have been active this morning and posted your first post in five strands. It is absolutely super with such an activity.

However, I am more or less blank on what you type in the threads ConfusedIt makes no sense. Maybe you just had to try to proofread your post before posting it.

Ha `a good day.

Mvh. Allan

Hej Allan

Problemet er im ikke god til dansk, så jeg bruger kun Google Translate jeg kende densikke tilrådeligt, fordi Google Translate kan ikke oversætte noget bedre. Er engelsk tilladti de fora? hvis ja så vil jeg forsøge at svare på nogle. Jeg elsker at besøge fora så fandt jeg denne side Amino Ærgerligt at jeg kan ikke tale rigtig dansk. Håber du i det mindsteforstå mit svar Smile

Skål
Eva

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:42

Til trådstarter

Når du køber noget med videresalg for øje er du erhvervsdrivende.

Som sådan skal du altså opfylde de krav der gælder for forretningsdrivende uanset hvor smarte undskyldninger du kan komme på Big Smile

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:59

Eva Fonda:
Problemet er im ikke god til dansk, så jeg bruger kun Google Translate jeg kende densikke tilrådeligt, fordi Google Translate kan ikke oversætte noget bedre. Er engelsk tilladti de fora? hvis ja så vil jeg forsøge at svare på nogle. Jeg elsker at besøge fora så fandt jeg denne side Amino Ærgerligt at jeg kan ikke tale rigtig dansk. Håber du i det mindsteforstå mit svar Smile

Skål
Eva

Hej Eva

Jeg ved ikke om du må skrive på engelsk her på Amino, men det er klart at fortrække at du gør det, fremfor at lave en "Google Translate"

Konteksten forsvandt fuldstændigt ud af dette indlæg, samt et af de andre du postede. De resterende kunne godt forståes med lidt god vilje.

Hør Amino Teamet om du må skrive på engelsk

Ha en god aften Big Smile

Mvh. Allan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)