Jeg kan rigtig godt lide farverne og billederne, men enig i at teksterne i menuen har aaaalt for store bogstaver.
Da jeg fx klikkede på smykker, skete der ikke rigtig noget, så jeg klikkede to gange.. før jeg opdagede at der faktisk med bitte små bogstaver nedenunder stod ørering, halskæder osv.
Billederne behøver heller ikke være så store, siderne bliver lidt uoverskuelige.
Jeg synes, det er lidt en sjov måde, de er delt op i farver på, fx brune/gyldne, Orange/Lilla, osv.. Kan godt se, det er smart at kunne finde en bestemt farve, hvis man leder efter det, men der mangler en "vis alle" knap, så man ikke behøver klikke dem igennem.. Eller også skulle de bare alle være på samme side, når halskæder, armbånd ikke er delt op på samme måde..
Og så kan man klikke på "læs mere om producent".. men efter hvad jeg kan se, er producent og webshop ejer den samme? hvorfor så ikke bare have én hjemmeside.. og på webshoppen hav en profil-side af ejeren/producenten, istedet for at henvise til en anden hjemmeside.
Ved ikke så meget om hjemmeside-design, så det er bare min potentielle-kunde-reaktion :-)
Mht sortiment og priser, synes jeg prisen er lidt skruet op på smykkerne.. der findes efterhånden så mange hjemmesider med hjemmelavede smykker, som mere eller mindre ligner hinanden alligevel, og tror man derfor kommer til at konkurrere meget på prisen..
Men ellers kan jeg godt lide sortimentet, især dem under kategorien trends..