Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Nyt) butikskoncept

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg fik før idag en ide til et butikskoncept.

Konceptet vil sørge for at yder områderne rundt om i landet, måske ikke mister så meget af handelslivet fordi folk kører til de større byer for at få fat i de ting de mangler.

Hvis man gik ud og fik fat i nogle butikslokaler, og i dem lavede shop-in-shop butikker. Således at butikkerne fra de større byer få en "underafdeling" i butikken i den lille by, men uden at have det fulde vareudbud.

Det er ikke umiddelbart, noget jeg selv ville kaste mig ud i, men jeg syntes umiddelbart det måske var et meget interessant koncept.

Fra Lyngby
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Investor Asset Management Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Kom du nogen siden videre med dine ideer?

Jeg sidder på den "anden side" af bordet, og arbejder som rådgiver for en del investorer, der netop har de boksejendomme, hvor vi trænger til lidt mere trafik :o)

Præcis shop in shop tanken kunne være super interessant at arbejde med, da det rigtige miks af shops også feeder kunder til de andre shops/naboer.

Hvis du eller nogen her på forum har nogen nye ideer ovenstående eller til butikskoncepter, der kan arbejdes med i sådanne boksejendomme, må de gerne skrive til mig. Jeg har især ledig plads i yderområder, altså eksterne handelsområder, og ikke i bykerne, gågader osv.

VH Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)