Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hypnotisør søges til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til en webshop som sælger professionelle mp3 hypnose sessions.

Det kræver ikke nogen investering foruden tid til at indspille sessionerne og du vil modtage en god del af omsætningen.

Med i teamet er dygtige lydmænd, webudviklere og projektleder med stor erfaring indenfor online handel og markedsføring (sidst nævnte er den anden partner i teamet).

Er du selv eller kender du nogen som er en dygtig hypnotisør må du meget gerne sende mig en besked så vil jeg gerne forklare konceptet yderligere.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:39

hejsa jesper

- send mig lidt mere info om hvad det skal bruges til - og, hvem du/I er - din profil er totalt anonym ...

- arbejder selv med hypnose og kender en del i branchen

hilsner

dann s.

Fra Slangerup
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00

Det er jo længe siden du skrev, men har det stadig interesse kan jeg godt være interesseret.

Med venlig hilsen

Carsten

Fra København
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:56

Jeg har allerede indgået et samarbejde med en anden hypnotisør og testet konceptet af med success, men jeg kunne godt bruge endnu en hypnotisør da min eksisterende partner heldigvis har fået travlt og derfor ikke så meget tid til at udvikle nye sessioner.

Du er velkommen til at sende mig en privat besked så kan jeg forklare dig om konceptet mere detaljeret.

Med venlig hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)