Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profilbutik, som konsevent snyder!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Ville lige udnytte lejligheden til at prokke mig over butikken www.yellowshop.dk - www.jytex.dk > Hører ind under det samme..

Jeg har 3 gange prøvet at købe varer derinde, og mødt op til butikken uden at få mine varer.. jeg har ringet og klaget og ditten og datten, og efter 3-4 måneder opgav jeg.

Og jeg er ikke den eneste med det her problem, jeg har 2 partnere som har oplevet nøjagtigt det samme som jeg... 

Jeg vil bare advare jer imod at bestille fra den butik.. Lad være med at bestil tekstil produkter i hvert fald.. I så fald I gør det, så vær beredt på I intet modtager, og så slet ikke indenfor den lovede leveringstid! 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:48

Hejsa Yngvi

Nu har jeg sendt en forespørgsel vedhæftet denne tråd til butiksejeren. Så kan han få lov til at fortælle sin version, for er de nogle snydere, skal jeg ihvertfald ikke handle hos dem.

Er der andre du kan anbefale. Jeg søger nemlig nogen til at lave tilbud på fede t-shirts med mit logo etc.

Mvh Allan

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 19:56

Hej Trygvi

Se svaret fra dem her nede. Hvis du læser der, fremgår det, at de har overtaget firmaet og hvis tidligere kunder har haft problemer med tidligere ejer, så er hjælp at hente hos nuværende ejer.

http://www.jy-tex.dk/shop/cms-32.html

mvh

Allan

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 20:01

Husk nu på at Amino ikke er et brokke forum - det er er iværksætter forum for skabe muligheder for virksomheder, ikke til at klage over dem.

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 20:13

whatever,

Du ved vist ikke helt i hvilken kategori du skriver med på i denne tråd. Det er nemlig at advare andre amioner mod svindlere.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 21:13

Et enkelt isoleret tilfælde gør ikke en butik/virksomhed til svindlere...

Ergo bare fordi man har en dårlig oplevelse i stil med at jeg køber noget hos el-giganten så er det ikke lige med, at gøre el-giganten til svindlere og dermed kvalificeret til, at komme ind i denne forum kategori.

Henrik bruun, telefonbøgerne aps, Nordisk edb-forsyning A/S  f.eks,  ja! fuldstændigt enig ... men er der tale om konkrete beviser fra medierne.

Jeg reagerede fordi jeg synes at amino er ved at tage en kedelig drejning imod et stort brokke forum, hvilket nok ikke var Martin Thorborgs tanke da han startede dette projekt op.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:12

Allan, ja jeg har set det nu, og jeg har fået kontakt med den nuværende ejer.

whatever, det var ikke et enkelt tilfælde.. det var 3 i streg! Og det blev handlet gennem Yellowshop.dk, som også hedder Dixpro mener jeg, og dixshop.. Og så er det skiftet over til jytex.. Jeg lod blot mærke til det da jeg tilfældigvis ramte ind på jytex.dk, og lod mærke til de havde samme opsætning som yellowshop og samme billeder.. så prøvede jeg at gå ind på yellowshop.dk, og den redirectede direkte over til jytex! Derfor skrev jeg herinde.

Jeg er ikke den eneste som har haft dårlige oplevelser med Yellowshop, og jeg har fået kontakt med de nye ejere nu, og jeg håber at det nu vil løse sig. 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 14:58

Trygvi,

Så lad os håbe De nye ejere holder det de lover. Held og lykke.

Mvh

Allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)