Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Net butik Trolde & Eventyr ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er jeg tilbage igen med en ny net butik, den er endnu ikke fyldt til renden med vare men de er på vej.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på Trolde & Eventyr legetøjs net butikken hvad brugervenlighed angår?

Med venlig hilsen

Jack Juul

eShop Gruppen

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:46

Hejsa. :)

Så har jeg lige brugt lidt tid på at kikke rundt.

Gode ting:

• Store dejlige billeder
  • Nem og overskuelig
  • Masser af betalingskort.

Knap så gode ting:

• For stanard-agtig, set op imod den fysiske butiks fremtoning. Der mangler mere Trold og eventyr over den.

Bare min ydmyge vurdering.

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:03

Ja nu bad du jo om feedback på brugervenligheden og jeg har ikke umiddelbart noget at udsætte på den (det er fint at inddele i aldersklasser, men måske en mulighed for at se alt i drenge-/pigekategorien)... og så alligevel, for jeg forstår simpelthen ikke navnet i forhold til vareudvalg og shoppens/sitets design (og hvis jeg som bruger får andre associationer når jeg hører shoppens navn end I leverer, så kan det måske godt gå som et problem med brugervenlighed?)

Hvis jeg som bruger skal kigge efter en legetøjsbutik på nettet (ikke en utopisk tanke - da jeg har to drenge) og jeg ser navnet "Trolde og Eventyr", så får jeg associationer til noget magisk, nærmest et rollespilsagtigt univers (ja min fantasi fejler ikke noget :-) og hvis jeg skulle forestille mig hvilke varer der var der ville det være netop noget med spil, udklædning, eventyr, fantasi  m.v. så jeg blev lidt overrasket over at se design og vareudvalg hos jer. Så vidt jeg husker, er "Trolde og Eventyr" navnet jeres madkasser og drikkedunke sælges under, og den er jeg helt med på (de udmærker sig netop ved at være anderledes, fantasifulde og ind imellem eventyragtige) - Hvorfor har I ikke valgt at fortsætte linjen fra dem og føre den videre i shoppen i forhold til design og udvalg?

Ja måske ikke det du bad om, men alligevel mine 2 cents omkring jeres shop (som er flot og brugervenlig bestemt - blot lidt for "almindelig" til navnet efter min smag)

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:12

Den er sku tip top, syndes den virker meget pro og lige til at bruge. Der mangler dog flere vare efter min sælger overbevisning.. Har det været dyrt at lave ???

Besøg min side her:  streetwear

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)