Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance arbejde søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ambitiøs sælger søger nye udfordringer Distriktsønske: Jylland og evt. Fyn eller hele Danmark Jeg er en ung mand på 39 år som søger Key Account Manager / Salgschef eller sælger-job. Jeg er vant til kundepleje, opsøgende salg . Jeg har solgt anledningskort, gaveartikler, Krukker, porcelæn, lightere, legetøj, Disney plysartikler, Trend og Brand produkter, fotofilm, batterier, sports & fitnessstøj. Butikschef i Norge, Salgschef, selvstændig værtshusejer, diskoteksbestyrer, osv. Nu trækker landevejen igen i benene – og jeg søger derfor faste salgs-job eller freelance salgsopgaver primært til Brugskunst/gavebutikker, detailhandel, men hotel & restauration kan også være aktuelt. Jeg er ikke bange for udfordringer og er ansvarsbevist og initiativrig. Jeg har mange gode kvaliteter, som jeg gerne vil gøre brug af. Jeg har et bredt kendskab til detailhandelen og mange kontakter. Endvidere er jeg i besiddelse af et sundt og afsmittende humør. Jeg søger absolut kun kontakt med firmaer der er 100 % seriøse, som ønsker en sparringspartner, medarbejder, konsulent, der vil arbejde til fælles bedste. Løn efter aftale – gerne provision, men de 3 første måneder aftalt fast gage. Al useriøs henvendelse er overflødig.
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:36

Hej

Vores firma, GooseOffice kan tilbyde provisions salg som du er velkommen til at kombinere med andet salgsarbejde. Vi leverer innovative lykønskningskort, spændende gaver, papir og skriveartikler for børn og letvægts hængekøjer i faldskærmsstof, til detailhandlen. Vores produkter er kvalitet varer og vi lægger stor vægt at yde en god og positiv service. På www.gooseoffice.dk kan du se nærmere på vores produkter. Hvis dette har din interesse, så lad os da få en snak om vi kan få fornøjelse af et gensidigt samarbejde.

De venligste hilsner

Diana

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hejsa..Hvis du ikke har fundet noget, så har vi måske noget for dig. Vi skal bruge en provisionssælger, vi sælger alt i granit og kompositsten. Der er rigtigt gode indtjeningsmuligheder da vores ordrer er typisk over 20.000 kr. du kan i øvrigt gøre arbejdet når det passer dig og ved siden af en anden job. Men kig på vores hjemmesider www.gramaritaliano.dk og www.kompositsten.dk  for at få en fornemmelse om produkterne..Hilsen Jonce

Tilmeldt 26. Jun 08
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person
Jammerbugt You sound VERY interesting indeed. You are very welcome to mail me at sales@foodfromhome.dk if you are still looking for something. Detail handel, supermarkets etc is just what we do, and we are looking for a Key account / Sales Consultant right now. Had 6 in for interview so far....
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa Vi søger freelance sælger af modebeklædning i store størrelser... Du kan se opslaget her... http://www.textile.dk/Job/SALGMARKETING/VisionTexSaelgereDearStarlet0608 Venligst Amalie Vision Tex ApS
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:07

Hej

Idesign søger kontakt til en dygtig sælger, som ønsker en tegnestue/bureau i sin portefølje. Vi tilbyder 10% af første års omsætning på en ny kunde til den, der kan skabe en kontakt, som medfører en opgave. Hvis omsætningen på en ny kunde overstiger 100.000 det første år og opgaverne ligger inden for Idesigns fire kernekompetencer, forlænger vi royalty aftalen. Se vores kompetencer på www.idesign.li. Send en mail til kb@idesign.li hvis du er interesseret i en aftale.

Tilmeldt 8. May 09
Skrevet kl. 12:35

Hi,

I am looking for a good sales man for a 2-4 month project in Copenhagen. Great erning potential.

If you are still open to new opportunities, please contact me at magnus@myscandinaviainfo.com

Hilsen,

Magnus

Tilmeldt 8. May 09
Skrevet kl. 12:36
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)