Ambitiøs sælger søger nye udfordringer Distriktsønske: Jylland og evt. Fyn eller hele Danmark Jeg er en ung mand på 39 år som søger Key Account Manager / Salgschef eller sælger-job. Jeg er vant til kundepleje, opsøgende salg . Jeg har solgt anledningskort, gaveartikler, Krukker, porcelæn, lightere, legetøj, Disney plysartikler, Trend og Brand produkter, fotofilm, batterier, sports & fitnessstøj. Butikschef i Norge, Salgschef, selvstændig værtshusejer, diskoteksbestyrer, osv. Nu trækker landevejen igen i benene – og jeg søger derfor faste salgs-job eller freelance salgsopgaver primært til Brugskunst/gavebutikker, detailhandel, men hotel & restauration kan også være aktuelt. Jeg er ikke bange for udfordringer og er ansvarsbevist og initiativrig. Jeg har mange gode kvaliteter, som jeg gerne vil gøre brug af. Jeg har et bredt kendskab til detailhandelen og mange kontakter. Endvidere er jeg i besiddelse af et sundt og afsmittende humør. Jeg søger absolut kun kontakt med firmaer der er 100 % seriøse, som ønsker en sparringspartner, medarbejder, konsulent, der vil arbejde til fælles bedste. Løn efter aftale – gerne provision, men de 3 første måneder aftalt fast gage. Al useriøs henvendelse er overflødig.
|