Jeg er ingen SEO-nørd men at de forskellige sider har unikke titler vil formentlig gøre at flere sider bliver medtaget i googles index.
Lige nu hedder de det samme i det blå felt (sidder med IE 7 og aner ikke hvad det blå felt hedder) og html titlerne hedder f.eks. http://www.uniquematch.dk/K001.html - det ville måske også give noget hvis de hed noget med virksomhed, job eller andet relevant i denne tittel. (jeg ved godt min egen side www.Min-mave.dk halter voldsomt bagefter på det punkt )
Nå ja, og så masser af indgående links hvor du prøver at sørge for at de ord I ønsker at blive fundet på google indgår i selve linket.
Bare klø på med forbedringerne rent SEO-mæssigt - det er enormt spændende at se hvordan ens arbejde bærer frugt
Jeg kunne komme på en masse gode ideer, men hvis jeg skal skrive dem alle her, så kommer jeg aldrig i seng
Men du skal da ikke snydes af den grund, derfor vil jeg anbefale dig at kigge i Aminos Wiki om søgemaskineoptimering, der er en masse links til blandt andet blogs, hvor du kan læse og lære en masse om SEO.