Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnås højere placering i Google?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen som har en god ide til hvordan vi kan opnå en højere placering i Google med vores side:

www.uniquematch.dk

Håber at I har masser af gode ideer?

Med venlig hilsen 

Unique Match Teamet

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:03

Hej

Kig evt. på linket i min signatur. Title tagget ser oplagt ud til at tage fat på.

Mvh Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:07

Hejsa

Jeg er ingen SEO-nørd men at de forskellige sider har unikke titler vil formentlig gøre at flere sider bliver medtaget i googles index.

Lige nu hedder de det samme i det blå felt (sidder med IE 7 og aner ikke hvad det blå felt hedder) og html titlerne hedder f.eks. http://www.uniquematch.dk/K001.html - det ville måske også give noget hvis de hed noget med virksomhed, job eller andet relevant i denne tittel. (jeg ved godt min egen side www.Min-mave.dk halter voldsomt bagefter på det punkt Embarrassed )

Nå ja, og så masser af indgående links hvor du prøver at sørge for at de ord I ønsker at blive fundet på google indgår i selve linket.

Bare klø på med forbedringerne rent SEO-mæssigt - det er enormt spændende at se hvordan ens arbejde bærer frugt Smile

Birgit

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:13

Jeg kunne komme på en masse gode ideer, men hvis jeg skal skrive dem alle her, så kommer jeg aldrig i seng Big Smile

Men du skal da ikke snydes af den grund, derfor vil jeg anbefale dig at kigge i Aminos Wiki om søgemaskineoptimering, der er en masse links til blandt andet blogs, hvor du kan læse og lære en masse om SEO.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)