Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på rengøring ved flytt søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi skal i månedsskiftet flytte fra vores kontor på Frederiksberg og søger derfor et godt tilbud på flytterengøring. Lokalet er cirka 100kvm med et lille thekøkken og toilet og vil være tomt når det skal rengøres. Vi vil gerne have nogen professionel til at lave det da det er vigtigt at det bliver ordenligt gjort.  Skriv gerne til mig på emma@emmamargareta.com med et tilbud.

Med venlig hilsen

Emma

KOLLEGA 

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:57

Hej Emma.

Har du fundet det rengøring som du har søgt eller er du stadig intereseret`?

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:00

Att. Den rengøringsansvarlige. 

Skinnende borde og blanke gulve… og ingen nullermænd i krogene! 

Kunne du tænke dig et rengøringsselskab, der har god samvittighed og tid til detaljerne? 

Discount Rengøring Service er et lille rengøringsfirma stiftet i 2008, som tilbyder alle former for periodisk eller daglig rengøring i f.eks. kontorer, skoler, kantine, produktionsområde, osv.

Hos os betaler du ikke for omkostninger til administration mv., men kun for rengøringen og den gode service.

Vi er fleksible og har ærlige og friske medarbejdere, så med Discount Rengøring Service er du sikker på rengøring med god samvittighed – til den rigtige pris. 

Skriv til billigservice@gmail.com eller ring på tlf. 23649765 i dag, så kommer vi forbi og giver et uforpligtigende tilbud.

Med venlig hilsen 

Christopher Leone Daffalla

Discount Rengøring Service.

Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 10:02

Kollega:

Kære Aminoer,

Vi skal i månedsskiftet flytte fra vores kontor på Frederiksberg og søger derfor et godt tilbud på flytterengøring. Lokalet er cirka 100kvm med et lille thekøkken og toilet og vil være tomt når det skal rengøres. Vi vil gerne have nogen professionel til at lave det da det er vigtigt at det bliver ordenligt gjort.  Skriv gerne til mig på emma@emmamargareta.com med et tilbud.

Med venlig hilsen

Emma

KOLLEGA 

Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 10:04

Att. Den rengøringsansvarlige. 

Skinnende borde og blanke gulve… og ingen nullermænd i krogene! 

Kunne du tænke dig et rengøringsselskab, der har god samvittighed og tid til detaljerne? 

Discount Rengøring Service er et lille rengøringsfirma stiftet i 2008, som tilbyder alle former for periodisk eller daglig rengøring i f.eks. kontorer, skoler, kantine, produktionsområde, osv.

Hos os betaler du ikke for omkostninger til administration mv., men kun for rengøringen og den gode service.

Vi er fleksible og har ærlige og friske medarbejdere, så med Discount Rengøring Service er du sikker på rengøring med god samvittighed – til den rigtige pris. 

Skriv til billigservice@gmail.com eller ring på tlf. 23649765 i dag, så kommer vi forbi og giver et uforpligtigende tilbud.

Jeg vil under alle omstændigheder tillade mig at kontakte jer i den nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen 

Christopher Leone Daffalla

Discount Rengøring Service.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:18

Kollega:

Kære Aminoer,

Med venlig hilsen

Emma

KOLLEGA 

Hej. Jeg har kigget lidt på wikipedia vedr. definitionen af at være professionel. Da jeg på egne og mine medarbejderes vegne tager penge for udført arbejde må jeg altså være professionel og lige den du søger.

Pris for rengøring 250kr pr. effektive time.

VH Jørgen Olsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:05

Mon ikke den rengøring er udført her små 8 måneder efter tråden er oprettet :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)