Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsansvarsforsikring - hvilket selskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed som Fotograf og sælger mine billeder fra mit website - samt laver lidt IT-konsulent bistand, og har et spørgsmål om forsikringer

Jeg er blevet opmærksom på at mit "firma" inventar osv. i hjemmet ikke dækkes af min private forsikring hvis mit firma navn, CVR nr. osv. står på fakturaen. Så en erhvervs "løsøre" forsikring er jo nok en god idé. Derudover tænker jeg at specielt som IT-konsulent kan jeg få brug for en erhvervsansvarsforsikring, hvis jeg sku' tabe en server e.l.

Nogen der kan anbefale et godt forsikringsselskab med ikke alt for vilde priser :) til løsøre og erhvervsansvar ?

mvh Flemming

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:33

Jeg har selv gode erfaringer med både Alka og Codan hvad angår erhvervsforsikirnger.

Jeg har også tidligere stiftet bekendskab med Tryg hvad angår erhvervsforsikringer, men syntes at de to andre havde nogle bedre "pakke-løsninger" til de virksomheder hvor jeg stod og skulle bruge forsikringerne. Det kan godt være at det er mig som bare har en forkert opfattelse, men min fornemmelse med Tryg var at de var gode og havde udemærkede forsikringer, men var rettet mod større virksomheder.

/Jesper

Fra Valby
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:07

Hej Jesper,

Mange tak! ALKA har jeg spurgt for ikke så længe siden da jeg har min privat forsikring der, men de vil fremover kun forsikre: 

Fagforeninger og kontorer
Skoler, børnehaver og højskoler.
Organisationer, foreninger og sport
Andels- og ejerboliger, almennyttige boligforeninger og privat boligudlejning.

...så jeg prøver at hive fat i Codan.

Tak for hjælpen!

mvh Flemming Bo Jensen 

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:14

Bringer lige en gammel tråd frem...

Søger lidt en forsikring...

Men der er ikke mange oplysninger på nettet om priser osv...

Nogen der kan evt. give mig en pris ide ??

Og et råd om hvad firma ud over Alka & Codan man evt. kan satse på.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:51

Flemming Bo Jensen:

Hej Jesper,

Mange tak! ALKA har jeg spurgt for ikke så længe siden da jeg har min privat forsikring der, men de vil fremover kun forsikre: 

Fagforeninger og kontorer
Skoler, børnehaver og højskoler.
Organisationer, foreninger og sport
Andels- og ejerboliger, almennyttige boligforeninger og privat boligudlejning.

...så jeg prøver at hive fat i Codan.

Tak for hjælpen!

mvh Flemming Bo Jensen 

Vær du glad for det, Alka er dybt useriøse

Jeg havde dem privat og de sætter gladeligt forsikringerne op med 100-150 %, selv uden skader og ved 100 % uændrede forhold.

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:32

Godt spørgsmål, men nogen egentlige svar kommer der ikke...

Jeg står selv i en lignende situation, har valgt at spørge lidt rundt, håber jeg på den måde får den bedste dækning til en fornuftig pris...

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 23:07

Hej.

Prøv at tage kontakt til Topdanmark og Købstædernes forsikring, begge selskaber har gode forsikringer til meget fornuftige priser.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:35

For et pænt stykke tid siden sendte Codan et uopfordret tilbud om forsikring til min virksomhed.

Da jeg tog kontakt til dem, viste det sig, at de overhovedet ikke ville tegne forsikring for min branche. Hmm

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:43

Både Top og Codan laver Erhvervsansvarsforsikring, hvilket jo er ret relevant eftersom du også yder konsulentbistand - denne dækker, hvis din bistand, går galt altså du vejleder forkert og din kunde mister penge på det. ;O)

Min mand har Tryg og betaler ca. 10000kr om året, men han er også selvstændig inden for IT og det kan koste knaster at vejlede forkert.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Spjeldager Consult ApS Skrevet kl. 12:32

RTM insurance brokers har forhandlet et tilbud på 7500 kr/år (nok gammel pris) for en forsikring rettet mod små IT-virksomheder, se http://www.rtm.dk/it/.

Umiddelbart ser dækningen ud til at være noget mere komplet end det tilbud med mange undtagelser jeg har fået fra Tryg.

Skægt nok er der ingen der har tegnet forsikring gennem RTM's IT tilbud?

Det forsikringsselskab RTM har forhandlet med overvejer de næste 14 dage om de vil droppe tilbuddet, prisen er baseret på at der skulle være mange virksomheder der tegner forsikringen, og det er der altså ingen der gør, ud over måske mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)