Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thailands firma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i Thailand et par gange nu og er blevet forelsket i landet og en pige, så nu ville jeg lige høre om der var noget der vidste om man kunne/måtte lave en lille forretning her i Danmark med for at jeg lejer min egen arbejdes kraft ud til nogen firmaer, også at jeg  bruger overskuet til at købe en lille sted i Thailand for, ( Altså at mit lille danske firma eger det i Thailand )

Jeg ved godt at man ikke bliver rig af det her, men det er heller ikke det som det drejer sig om.

Det drejer sig om at jeg kan komme til Thailand i en længer periode og nyde det stille livet derude, og stadig væk tjene til dagen og vejen. Jeg håber meget at der er nogen her som enten ved lidt om de danske regler for at købe et lille firma derude for firmaet penge i Danmark.

Ps. Det skal da lige siges at jeg ikke selv har nogen penge at gøre med, men jeg er ikke bange for at bestille noget.

Håber på nogen gode råd.

Hilsen Lasse

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Du skal være opmærksom på, at du som udlænding ikke kan eje virksomhed eller købe jord, med mindre du har en Thai partner (ægtefælle eller business partner) Hvis uheldet er ude har du intet. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med hensyn til din konstruktion, men jeg ville nok tage kontakt til den danske embassade i Bangkok.

Held og lykke med det

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)