har været igennem møllen for et års tid siden, hvor jeg fik en masse god og konstruktiv feedback til min netbutik koogko.dk...:) Der er sket meget siden da, hehe - og mange af hints´ene fra dengang er for længst benyttet.
Men hvad synes I der kan gøres bedre? Jeg har arbejdet meget med brugervenlighed - det har i hvert fald været intentionen - og både besøgende og konverteringsraten er dejligt opadgående, men alt kan gøres bedre...:)
Det er blevet en rigtig sød og levende butik synes jeg... der er rigtig mange gode tiltag i din webshop... blev helt vild med det lille kommentar nederst
Mor, skal din butik hedde Ko og Ko? Hmmm,ja... Skal du så også sælge mælk? (Egill, 5 år)
Det er nærvær... det skaber en god ramme for din hyggelige butik...
godt med de fire billeder øverst der viser de vigtigste ting.. godt med ugens tilbud...
Nogle mener, at ens menu højest skal bestå af en 7 - 8 links, og din har over 20... det kunne du måske cutte ned og så have nogle under-kategorier... evt dele det op i forskellige kategorier som "baby tilbehør" - "børne tilbehør" ... "overtøj" eller sådan noget... det ved du bedst selv hvilke kategorier der bør være..
men ellers en meget sød butik... tillykke med den..
Nogle mener, at ens menu højest skal bestå af en 7 - 8 links, og din har over 20... det kunne du måske cutte ned og så have nogle under-kategorier... evt dele det op i forskellige kategorier som "baby tilbehør" - "børne tilbehør" ... "overtøj" eller sådan noget... det ved du bedst selv hvilke kategorier der bør være..
Hej Brian,
tak for dine pæne kommentarer - det luner!
Det med de mange kategorier er taget med inspiration lige lukt ud af Bibelen (E-pusher) med ikke at have for langt fra første klik til handel - så der er en tanke med det... Men jeg kan godt se hvad du mener!
Det med de mange kategorier er taget med inspiration lige lukt ud af Bibelen (E-pusher) med ikke at have for langt fra første klik til handel - så der er en tanke med det... Men jeg kan godt se hvad du mener!
Ja, man skal jo gå på kompromiser hele tiden, da der kommer forskellige inputs fra alle sider... Jeg tror heller ikke i din situation at det gør så meget... Din målgruppe skal gerne have alt præcist forklaret... ;-)