|
hej springer lige ud i det.... vi er 6 personer, der er gået sammen om et projekt, og vi har indtil nu arbejdet på dette i godt 1 års tid. vi tæller 1 grafisk designer, 1 revisor, 1 idemand, og 3 programmørere, - vi arbejder alle på dette i vores fritid, og bruger hver ca. 15 timer ugentligt i snit. vi forventer at være færdige i løbet af et år fra nu. vi kan allerede nu se, at hvis vi bare får en lille procentdel af den succes som vi regner med, at vi kommer i bekneb med at følge med, når vi launcher. derfor søger vi nu, på frivillig basis, en eller måske flere php programmørere, - vi vil ikke udbetale nogen form for løn, derimod vil indsats blive aflønnet alt afhængig af indtægt når vi er igang, er kemien der, vil et fremtidigt job også være aktuelt. og du vil ikke blive spist af med kvalifikationer kontra lønsøgning på jobindex, - lønnen vil være paralel med indsats, kontra vores fremtidige indtjening. du skal være villig til at underskrive en hemmeligholdelsesaftale, inden præsentation af projektet. endvidere vil du få en opgave stillet, der skal løses, inden vi løfter sløret. al programmering foregår i joomla, og det vil være en fordel hvis du kender til det, endvidere vil det være en klar fordel, hvis du tidligere har arbejdet med kreditkort implementering. det vil være en fordel hvis du bor i midt/nordjylland, dog ikke en betingelse, kun en fordel. er der udtryk i mit oplæg der ikke hænger sammen, skal det siges at det er mig, idemanden, der skriver, og jeg har kun meget ringe forstand på det kodningsmæssige, joomla etc. jeg håber dette har vakt din interesse, og jeg vil se meget frem til kontakt. har du/i en kommentar, spørgsmål etc. skal i være meget velkomne her i klummen, eller du/i kan sende en email, holmgaard@fibermail.dk hvis du sender en email, bedes du skrive telefonnummer, samt lidt om hvad netop du kan... med venlig hilsen Spender.
|
hmmm.. går alting op i penge idag? :-) -er der virkelig ingen der gider arbejde gratis længere?
Bliv gratis medlem