Først vil jeg lige sige dav til jer herinde på Amino. Virker som en god side hvor man kan få svar på sine spørgsmål ;) Og ja, har et par spørgsmål.
Først vil jeg lige fremlægge min idé for jer. Bruger Photoshop en del, dog ikke så langt inde, at jeg endnu vil kalde mig erfaren, men jeg kan da lave hvad folk beder mig om :) Havde så tænkt på, at hjemmesiden skulle have nogle procenter af hvad designet bliver solgt for. bare for at holde siden kørende, da jeg ved det ikke er helt billigt hvis man skal køre en server. Det var så min idé. Hvordan kommer man igang med såden noget? Noget jeg skal vide? Er det hårdt, at starte det hele op alene? Og hvad syntes i ellers om idéen? Kender en smule til kodning, og kan da også lave design selv, dog tvivler jeg på jeg kan lave et så advanceret system som dette. Så sakl iogså finde på en måde at fikse dette problem på.
|
Jeg har fået den opfattelse at du gerne vil have flere kunder, men jeg kan ikke lige se, hvordan den side du beskriver skulle skaffe dig flere kunder.
En simpel start til at få kunder i din virksomhed kan være, at du laver en hjemmeside hvor du viser hvad du kan. Når jeg skal have designere så forventer jeg, at de i det mindste har en hjemmeside hvor jeg kan se hvad de kan/har lavet. Da man kan få gratis webhotel er der ingen økonmiske problemer med at komme ignag med det (så kan server kommer senere om nødvendigt). Så det vil være mit første råd til dig.
Når det er lavet og online, så kan du jo fx bruger Amino til at reklamere for dig selv. Der er allerede en del brugere som bruger forummet til at få kunder ind. Hvor mange det giver ved jeg ikke; men jeg skal da gerne holde øje med om du præsenterer noget jeg fx kunne synes om.
Pøj, pøj med virksomheden.