Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé, hvordan skal jeg begynde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige sige dav til jer herinde på Amino. Virker som en god side hvor man kan få svar på sine spørgsmål ;)

Og ja, har et par spørgsmål.

Først vil jeg lige fremlægge min idé for jer.

Bruger Photoshop en del, dog ikke så langt inde, at jeg endnu vil kalde mig erfaren, men jeg kan da lave hvad folk beder mig om :)
Nu kommer problemet så, for at øve sig og blive bedre, skal man jo have noget, at lave. Men det får man ikke bare automatisk, slet ikke når man ikke kender de rette personer. Jeg ved, at der sidder MANGE derude, som har kæmpe talent inden for designing.
Derfor har jeg tænkt på, at lave en online portal, hvor folk simpelthen opretter sig som brugere. Så kan man smide et screenshot af sit design op på hjemmesiden. Folk vil nu kunne se dette billede, et desgin-nummer, og et brugernavn.
Hvis så vi siger, at der kommer nogen forbi, som kan lide dette design, skal det være muligt at kontakte ham der har lavet det via portalen, hvilket vil sige, at det meste information går gennem portalen indtil begge parter har accepteret, at f.eks. udveksle telefonnummer eller mail adresser.
Det skal ikke være muligt at "rate" forskellige brugers design, da det på ingen måde skal være såden en portal.

Havde så tænkt på, at hjemmesiden skulle have nogle procenter af hvad designet bliver solgt for. bare for at holde siden kørende, da jeg ved det ikke er helt billigt hvis man skal køre en server.
Dog  bliver dette svært, hvis jeg sidder alene mand, og skal sørge for alt dette hele tiden. Måske det kunne klares over Paypal eller lign.?

Det var så min idé.
Har dog også nogle spørgsmål ud over dette.

Hvordan kommer man igang med såden noget?

Noget jeg skal vide?

Er det hårdt, at starte det hele op alene?

Og hvad syntes i ellers om idéen? 

Kender en smule til kodning, og kan da også lave design selv, dog tvivler jeg på jeg kan lave et så advanceret system som dette. Så sakl iogså finde på en måde at fikse dette problem på.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:52

Jeg har fået den opfattelse at du gerne vil have flere kunder, men jeg kan ikke lige se, hvordan den side du beskriver skulle skaffe dig flere kunder.

En simpel start til at få kunder i din virksomhed kan være, at du laver en hjemmeside hvor du viser hvad du kan. Når jeg skal have designere så forventer jeg, at de i det mindste har en hjemmeside hvor jeg kan se hvad de kan/har lavet. Da man kan få gratis webhotel er der ingen økonmiske problemer med at komme ignag med det (så kan server kommer senere om nødvendigt). Så det vil være mit første råd til dig.

Når det er lavet og online, så kan du jo fx bruger Amino til at reklamere for dig selv. Der er allerede en del brugere som bruger forummet til at få kunder ind. Hvor mange det giver ved jeg ikke; men jeg skal da gerne holde øje med om du præsenterer noget jeg fx kunne synes om.

Pøj, pøj med virksomheden. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:35

Som Profit også skriver, så får vi indtrykket af, at du er interesseret i flere kunder. Idéen lyder som noget jeg har set før, der findes adskillige sider, hvor du både kan få gratis designs, men også købe designs, og i de fleste tilfælde til alt for billige penge til, at man kan lave noget på det.

I stedet synes jeg du skal kontakte de lokale mediebureauer i dit område, om de ikke er interesseret i din hjælp. Det vil overraske dig, hvor mange der rent faktisk er interesseret i at hjælpe dig igang, hvis bare du ikke er urimelig mht. timepris.

Jeg ønsker dig held og lykke med din kundesøgning og dit nye projekt, hvis du vælger at fuldføre det ;o) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)