Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start hvordan??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra holeby
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg står i den situation, jeg kunne godt tænke mig at starte en rideudstyrs butik, hjemmefra, hvor der skulle sælges udstyr og diverse til heste, og ting til hunde og katte.

jeg har sidde og læst rund om på nettet, men synes ikke rigtig der er noget af det jeg forstår rigtig.

hvad skal man gøre først, købe ting hjem til at sælge ?

registrere sig for at få cv nummerret ?

eller hvad? nogle der kan hjælpe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Hej

Jeg kan varmt anbefale dig at investere i 2 e-bøger som giver dig et totalt overblik og hjælper dig med at træffe de rette valg, for der er rigtig mangeSmile.

E-bøgerne heder "E-pusher" og er skrevet af manden bag Amino og Jubii og den anden tager dig igennem hele start op fasen og hedder "Webshop-hvordan".

Når du har læst dem og stadigvæk har brug for hjælp, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:35

Start med at finde ud af hvor mange andre som gør det samme som dig på internettet. Der findes allerede i forvejen mange forretninger på nettet, specielt piger har en tendens til at åbne "bløde forretninger"  med børnetøj, tøj, design og lignende som der allerede at et kæmpe hav af.(for mange af efter min mening).  - Og udbyg/tilret din ide/koncept herfra.

Når dette er gjort brurdte du sætte dig ned og skrive ned din tanker som til sidst burdte udmønte sig i en handlingsplan, dvs. en nøjagtig plan forudførelsen af projektet. Dette skal ikke være en roman - men kort, men detaileret oversigt over hvordan du skal skride til handling for at lykkes.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:37

Hejsa;o)

For firmaets skyld er det lige meget hvad du gør først. Men har du fornemmelsen at det godt kan være lidt svært at få nogle af mærkerne er det helt klart at henvende sig professionelt med cvr nr og det hele. Modsat vil du måske kunne opnå nogle gode start rabatter hvis du tager det fra bunden og henvender dig hos leverandøren og fortæller du er ny og om I ikke skulle starte et samarbejde op osv. osv.

Held og lykke;o)

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:41

Du kunne undersøge om ikke I har et lokalt erhvervsråd/udviklingsforum. De har ofte gratis rådgivning for iværsættere og det kunne måske være et godt sted at starte og få svar på mange af dine indledende spørgsmål

Held og lykke

Annette 

Venlig hilsen Annette & Jan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11

Hej

Jeg har etableret en service, hvor jeg finder leverandører for firmaer. Det er en service, der er gratis for dig, da jeg forsøger at hente en henvisningsprovision fra leverandøren som tak for at have skabt kontakt til en mulig kunde.

Mit mål er at finde leverandører for ALT - dvs. både de varer, du skal sælge, men så sandelig også de forskellige services, du får brug for såsom forsikringer, hjemmeside, revision, pressemeddelser m.m.

Skriv en e-mail til mig med dit telefonnummer. Så ringer jeg til dig. Jeg har en liste af services, som man muligvis kan få brug for.

Mvh.

Michael Kousgaard

FOKUS

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:24

Det lyder som, at det vil være en god idé at bruge lidt tid på hjemmesiden Startvækst, som retter sig mod iværksættere.

Brug noget tid derinde til at blive lidt klogere på noget af det rent praktiske, og læs så de to bøger, som Henning anbefalede ovenfor. Så vil du være langt bedre rustet til at starte en web-baseret virksomhed.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:20

Hej Mie

Du bør altid starte med at undersøge markedet.

Både konkurrencen (ser ok ud, kan jeg se) og hvor stort behovet er lokalt/nationalt.

Hvis der er GO her, så ville jeg gå videre med de glimrende forslag fra Henning og FrankHM.

... og det skulle også føre vejen forbi en forretningsplan

Venlig Hilsen,
Christian

Fra holeby
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55

Jeg læste bogen.

min bror havde den heldigvis.

jeg har nu snakket med et firma for hvad jeg vil sælge, og de er friske på min ide,  jeg har også fået bestilt et Crv nr jeg venter på,

og lavet en Demo "hjemmeside" hvor jeg bad folk om deres mening på min ide og allerede 2 dage efter var der 240. indlæg til mig og de synes det er en god ide og der var flere der gerne ville købe fra siden, fordi jeg gav muligheden for at komme og vise produkterne.

så det eneste jeg kan nu er vel og vente eller?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:13
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)