Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. opstart af salg af børnetøj

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Tudsen
 
Det koster ca. det samme som du vil åbne en fysisks butik eller en Webbutik - men det koster ikke det dobbelte at åbne begge 2 :)
 
Begge har fordele og ulemper....
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har selv en netshop med børnetøj og kan blot sige at det kræver meget kapital. du skal som minimum regne med et reklamebudget på min. 10.000 pr. måned samt et alsidigt varelager (min. ca. 200.000). konkurrencen er benhård og modevarer er efter kort tid ukurante så de første 2-3 år skal du regne med et stort tab. jeg har selv været meget overrasket over hvor dyrt det er.



 



der ud over kommer de faste udgifter: psb indløsningsaftaler, drift af shop osvosv.



 



og er du ikke selv grafiker skal du på en eller anden måde have banket en flot shop op.



 



men held og lykke :)

 

ps: Jeg kan nævne Katvig, Molo, IdaT, Ej sikke lej, Hjorth, Fablefant, Miniature, Okker-gokker og Drappa dot  og andre danske mærker kan du ikke få da de ikke tager flere netbutikker ind..



Tilmeldt 8. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg står med en webshop jeg meget gerne vil af med. Personen der skulle køre den, havde alligevel ikke lyst. Der er pt ca. 3500 enheder Molo, Racoon, phister osv.

Noget er nyt andet er brugt.

Der er ca. 4000 børnebøjler samt lamper til billedtagning mm

Der er aktiver for ca. 60.000kr min pris med mulighed for salg til ca. det dobbelte.

Der er også tilhørende fuldt funktionel hjemmeside hvis man ønsker at stå stærkere i google.

www.hafferlaffen.dk

 

Jeg ønsker et hurtig salg så byd hvis det kunne have interesse.

 

Med venlig hilsen

Marc Lindsgren Kragh

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)