Hej Aminoer Så er der mærkevareparfumer og hudpleje på www.lasensa.dk. Jeg er klar over at jeg ikke er alene på markedet... hmmm desværre.. Lad mig endelig høre jeres feedback og gode idéer.
|
Butikken ser fin og indbydende ud, må jeg sige.
Jeg er dog ikke ekspert på netbutikker og deres udformning, men nogle få ting springer mig i øjnene.
1) Hvorfor har du teksten "The Next Level Of osCommerce" stående i slutningen af samtlige titler på hjemmesiden? Det forvirrer billedet og virker en smule sjusket på en ellers gennemført side.
2) En titel-ting mere. Det kan godt være, at flertallet af kunder har helt styr på deres parfumer, men du kunne overveje at skrive både producent og parfumenavn i titellinien, så der i stedet for blot "J'adore", står både "Christian Dior" og "Jadore".
3) Lidt mere teknik-nørdet, men din description-tekst på forsiden står vist som en eller anden default-tekst. I hvert fald står der ikke noget om din forretning.
Ovenstående tre punkter vil alle have en lille effekt på, hvordan du bliver fundet og vist i søgemaskinerne, så alene af den grund bør du i det mindste overveje dem.