Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på lasensa.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er der mærkevareparfumer og hudpleje på www.lasensa.dk. Jeg er klar over at jeg ikke er alene på markedet... hmmm desværre..Wink, men har forsøgt at positionere mig med en kvalitetsbutik. Jeg synes selv det visuelle er super vigtigt og har mange gode idéer til at give mine kunder en god oplevelse og et sted, hvor de kan finde en masse informationer om dufte og hudpleje. Men skal starte et sted og er selv blevet ret godt tilfreds med resultatet.

Lad mig endelig høre jeres feedback og gode idéer.

www.lasensa.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:10

Butikken ser fin og indbydende ud, må jeg sige.

Jeg er dog ikke ekspert på netbutikker og deres udformning, men nogle få ting springer mig i øjnene.

1) Hvorfor har du teksten "The Next Level Of osCommerce" stående i slutningen af samtlige titler på hjemmesiden? Det forvirrer billedet og virker en smule sjusket på en ellers gennemført side.

2) En titel-ting mere. Det kan godt være, at flertallet af kunder har helt styr på deres parfumer, men du kunne overveje at skrive både producent og parfumenavn i titellinien, så der i stedet for blot "J'adore", står både "Christian Dior" og "Jadore".

3) Lidt mere teknik-nørdet, men din description-tekst på forsiden står vist som en eller anden default-tekst. I hvert fald står der ikke noget om din forretning.

Ovenstående tre punkter vil alle have en lille effekt på, hvordan du bliver fundet og vist i søgemaskinerne, så alene af den grund bør du i det mindste overveje dem. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:22

Smukt!

Er vild med din "header" (overskrifts ramme til hver artikel).. Smukt arbejde - endelig en butik man gider overveje at handle i ;o) 

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:24

Pæn webshop lige til at gå til, ser indbydende ud.

Flot arbejde Yes

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:03

Tak for input.

Jeg er helt enig omkring søgemaskine-delen, som  jeg allerede er i fuld gang med at få rettet.. De andre ting vil jeg lige tage med i overvejelserne. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Hej Sja

Jeg synes at du har fået lavet en rigtig pæn shop, tillykke. Cake

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:51

Hej SJA

Rigtig fin webshop du har fået lavet.  Kan specielt godt lide dit farveskema, det spiller rigtigt fint. Noget andet jeg også lagde mærke til er hvor fint dine priser virker, dels pga. af din indlejring af det økonomiske i en helhed (det lyserøde), samt at du skalere din pris, i forhold til rabatten - det viser hvordan man med få ændringer rent faktisk kan gøre det effektivt og let at forstå.

Nogle enkelte småting:

I min firefox står "søg", med en underligt tegn for Ø.

Ville foretrække at du havde dit tlf. nr. eller email i din footer.

Jeres produktbeskrivelser er meget maleriske, hvilket der i og for sig ikke er noget galt med. Jeg mangler dog at jeres produkt beskrivelser svarer på hvilken type det passer til, er duften tung osv. spørgsmål (læs:frygt) som brugeren måtte have og det er lidt en udfordring, når man nu ikke kan dufte varen.Det kan godt være at jeres kundesegment køber nogle produkter de kender i forvejen, frem for at prøve noget nyt. Men nu hvor I har styr på shoppen, kunne I måske fokuserer på kundesegmentet der ikke i forvejen ved hvad de skal købe. Blot et forslag. 

Tillykke med shoppen, den er helt klar til et 10 tal efter den nye skala Wink

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 20:59

Hej lasensa

Jeg synes, du har lavet en rigtig nydelig og elegant webshop, du har lavet.

Toppen er flot og jeg synes også rigtig godt om det hvide og luftige layout.

Funktion "Find din hudpleje" er en rigtig god ide. Den bør du dyrke meget mere, fx. med dufttyper o. lign.  

Det er svært at finde kritikpunkter, men her er alligevel lidt:

Nogle af boksene i højre side dominerer lidt for meget, synes jeg, det er egentlig lidt synd. Det er især den sorte og den brune, der skiller sig lidt ud fra den elegante linie, også selvom farverne matcher med toppen. Hvad med nogle knapt så skrappe baggrundsfarver, evt. hvid? Så kunne tekstene i stedet være i farver og på den måde tiltrække opmærksomhed.

Måske kunne du også undvære nogle? Hvis du gerne vil signalere høj kvalitet og god smag, så behøver du måske ikke reklamere med hurtig levering, konkurrencer og udsalg, Men det viser din statistik sikkert noget om.

Jeg har også en mærkelig tekst i stedet for "søg", men i Explorer

Din firmaprofil er en smule upersonlig. Jeg savner lidt kød og blod, mere om personen bag. Det er også godt for din troværdighed. Forklar også gerne lidt om navnet, hvad betyder lasensa?

Hvorfor er det spørsgmåltegn i titellinien?

Men som sagt er det generelt en flot butik, du har banket sammen. Held og lykke med den.

Hilsen Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)